بنزما:«تیم در فصل بدون جام مقصر نبود؛ فعلا رئال را بی زیدان تصور نمی کنم»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم رئال مادرید در مصاحبه با اکیپ در مورد بازگشتش به تیم ملی فرانسه صحبت کرد.

بازگشت به تیم ملی فرانسه :” سه شنبه گذشته روز بسیار خاصی بود. امید زیادی داشتم. این نشان می داد که مدتها منتظر بازگشتم بودم. از بازگشت به تیم ملی خیلی خیلی خوشحال هستم. در خانه ام در مادرید بودم. در طول  صبح پیام های زیادی دریافت کردم. شایعات شدت می گرفت و به نظر می رسید که  اخبار جدی می شوند. من مدت زیادی در مقابل تلویزیون به همراه خانواده ام منتظر بودم و تلفنی با والدینم در تماس بودم.”

وقتی اسمت را خواندند چه حسی داشت؟” همه چیز خیلی سریع بود. حس خوشحالی و رضایت وجود داشت. خیلی سریع یاد آن لحظاتی افتادم که هرگز ناامید نشدم. یک شوک کوچک بود. مدت زیادی گذشته بود.”

انتظار بازگشت را داشتی؟” نمی توانم بگویم یبله یا نه. امید داشتم  اما همیشه امیدوار بودم چون هرگز ناامید نشدم. همیشه آماده بازگشت بودم. در کل فصل بهترین عملکردم را در رئال داشتم.”

جلسه با دشان:” در همان زمان به من توضیح داد. خیلی صحبت کردیم و چیزهای زایدی گفتیم. مدت زیادی صحبت کردیم. گفتگوی خوبی بود و مسائل مهمی رد و بدل شد. امروز در لیست هستم و به همین خاطر میت وان گفت که بحث خوبی بوده است. رو در رو با هم ملافات کردیم نه تلفنی. از سال ۲۰۱۵ و وقتی آخرین بار دعوت شدم همدیگر را ندیده بودیم. همیشه رابطه خوبی با او داشتم و بعد از سه دقیقه همه چیز عادی شد. هرگز نگفت که من را به یورو می برد. یک گفتگوی طولانی و مردانه را داشتیم و صحبت هایی که داشتیم بین خودمان می ماند. از همه چیز صحبت کردیم : فوتبال، زندگی، خانواده و … آن گفتگو باثع شد که با هم به جلو گام برداریم.”

انتخاب شماره ۱۹ :” همیشه تواضح داشتم. فرقی ندارد که تازه وارد باشی یا قدیمی ، بزرگ باشی یا کوچک. همیشه باید متواضع باشی. این بخشی از من است.قبلا شماره های دیگری داشتم اما بازیکنان دیگری آن را نصاحب کرده اند. دلیلی ندارد که بروم و به کسی بگویم که پیراهنش را به من بدهد. همان شماره ای که بود را برداشتم. شماره ۱۹ را می پوشم که در لیون هم آن را داشتم. مجموع ۱۰ و ۹ است.”

شش سال بدون تیم ملی:” مشکل بود به خصوص در ابتدا. بعد از آن با خودم گفتم که این یک سد در دوران فوتبالم است. در هر بازی ملی ۲۵ تا از ۲۶ بازیکن به تیم ملی می رفتند و من در مادرید با جوان ها تمرین می کردم. اما نباید ناامید می شدم. سعی کردم از نر بدنی و ذهنی اماده باشم.”

ژیرو:” در بازی با چلسی او را دیدم. با آرامش با هم صحبت کردیم. به خاطر گلش مقابل اتلتیکو به او تبریک گفتم. صحبت خوبی داشتیم. قبلا هم با او بازی کردم و شرایط مثل قدیم خواهد بود.”

گریزمن و امباپه به جای وینیسیوس و ماریانو:” متفاوت خواهد بود چون باید با بازیکنان متفاوتی بازی کنم اما خیلی سریع هماهنگ می شوم. در فوتبال همیشه باید هماهنگ شوی. باید مشخصه های هر بازیکن را بررسی کنی. امباپه نقشی متفاوت را با گریزمان دارد و او نیز با ژیرو، دمبله یا کومان متفاوت است. همه با هم فرق دارند.”

گریزمان و امباپه زیر سایه تو خواهند بود؟” نه، به این جا نیامدم تا زیر سایه کسی باشم یا جای شخص دیگری را بگیرم. آنها می دانند که بردن یعنی چه. آمدم تا کیفیتم را در فرانسه نشان بدهم.”

می ترسی که اگر فرانسه نتیجه بگیرد گردن تو بگیرند؟” نه به هیچ وجه چنین سناریویی را تصور نمی کنم. به تیمی که فرانسه در اختیار دارد، نگاه کنید. قهرمان جهان و نایب قهرمان اروپا هستند. اعتماد به نفس زیادی برای نشان دادن خودمان داریم.”

فصل بی جام در رئال:” موافق نیستم که بگویند تیم مقصر بوده چرا که ۶۰ مصدوم داشتیم. هرگز نتوانستیم با همه بازییکنانمان بازی کنیم. فصل مشکلی بود اما به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیدیم و تا پایان برای لالیگا می جنگیدیم. می توانستیم همه چیز را ببریم اما نشد.”

بازگشت به لیون:”فعلا نمی خواهم برگردم. اکنون زمان بازگشن نیست. حالا برای رئال ابزی میک نم و متفاوت است.”

حمایت از زیدان و ماندنش:” زیزو همیشه با من صادق بوده است. وقتی به تیم ملی نمی رفتم صادق بود و حالا که در لیست هستم هم همین طور است. برایش احترام زیادی قائل هستم چون با من خیلی رک بوده است. درون زمین به من اعتماد به نفس می دهد. زیدان در حال حاضر مربی رئال است. تصور نمی کنم که جدا شود. ببینیم چه می شود. اگر قرار باشد برود، می رود اما در حال حاضر رئال مادرید را بدون زیدان تصور نمی کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بنزما:«تیم در فصل بدون جام مقصر نبود؛ فعلا رئال را بی زیدان تصور نمی کنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ