کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خریدار استقلال شد

0

 استقلال نیوز – دکتر مرتضی غلامپور فرد، عضو اسبق تیم اقتصادی فدراسیون هندبال ایران که پیشتر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ شرکت کرده بود، پیشنهاد خرید باشگاه استقلال را به مبلغ پنج درصد بالاتر از آخرین رقم پیشنهادی اعلام کرد. او ریاست شرکت امین تجارت کوه نور درمورد خرید باشگاه استقلال با مبلغ بالاتر از آخرین رقم پیشنهادی اعلام آمادگی کرد.

ایشان همچنین افزود که حاضر است در مورد چگونگی و نحوه پرداخت این مبلغ نیز شفاف سازی کرده و تمام این مبلغ توسط سرمایه شخصی خودشان قابلیت تامین دارد.

دکتر غلامپورفرد در زمینه ورزشی فعالیت حرفه‌ای دارند و همچنین به عنوان یک کارآفرین موفق می‌توانند این باشگاه ورزشی را به درآمد برسانند و قطعا در کوتاهترین زمان ممکن به بالاترین نتیجه برسانند.

دکتر غلامپورفرد درسالهای ۹۵ تا ۹۸ از فعالان عرصه ورزش هندبال کشور و کسب مقامهای متعدد با تیمهای مختلف بوده است و همچنین سابقه کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال ایران را در کارنامه خود دارد .

در حال حاضر ایشان ریاست شرکت امین تجارت کوه نور را برعهده دارند که زمینه فعالیت شان خرید و فروش مسکوکات و زیور آلات طلا و جواهر و اتومبیل است.

از فعالیت های آقای غلامپور فرد در زمینه سیاست می توان به کاندیداتوری ایشان در انتخابات شورای شهر تهران اشاره کرد که در آن انتخابات توانستند اعتماد هشت هزار نفر از تهرانی‌ها را به دست بیاورند.

چندین سال است که حضور مدیران کارآفرین که خودشان ورزش را در سطح حرفه‌ای دنبال کرده باشند احساس می‌شود که با حضور افرادی چون آقای غلامپورفرد می‌توانیم تا حدودی از این بایت خیالمان راحت شود و کار را به یک کاردان بسپاریم.

البته در این چندین سال مطرح شده که قراره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه گردند ولی هنوز ساختار مشخصی برای این واگذاری در نظر گرفته نشده است.

امیدواریم با انتخاب مدیرانی توانمند برای این باشگاه ورزشی، روزهای خوش قهرمان سابق آسیا دوباره از راه برسد.
 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خریدار استقلال شد

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ