زندگی شاهانه زلاتان ابراهیموویچ (فوتبالیست) + تصاویر

0

زلاتان ابراهیموویچ یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیاست. انگار دیگر برای ثروت نجومی او حد و مرزی وجود ندارد.

 درآمد سالیانه این فوتبالیست مطرح سوئدی که هم اکنون در پاری سن ژرمن فرانسه بازی می کند بیش از ۲۳ میلیون یورو است. او حتی سال گذشته در میان فوتبالیست های پردرآمد بالاتر از مسی و رونالدو ایستاد و لقب پردرآمدترین را به خود اختصاص داد.
همسر زلاتان ابراهیموویچ شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ

اما از توانایی های فنی او که بگذریم به ثروت نجومی و غیر قابل شمارش او می رسیم که او را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شهروندان سوئدی کرده است. او به همراه همسرش هلنا و دو پسر کوچکش یعنی ویسنت و مکسیمیلیان زندگی شاهانه و بسیار مرفهی دارند.

زلاتان ملک و املاک بسیار زیادی در میلان، پاریس، نیویورک و کشور زادگاهش یعنی سوئد دارد. ویلاهای کاخ مانند او و اتومبیل های بسیار لوکس و گران قیمتش نظیر ندارد. جالب است بدانید جناب زلاتان دو سال پیش یک جزیره زیبا در جنوب سوئد خرید تا اوقات فراغتش را در این جزیره نفس تازه کند! داشتن کشتی تفریحی ۵ میلیون یورویی بخش دیگری از تفریحات معمولی این فوتبالیست مغرور سوئدی است. زندگی تجملاتی بین فوتبالیست ها چیزی غیرعادی نیست.

این موضوع آنقدر عادی است که زلاتان چنین جزیره و چنین ویلاهای باشکوهی برای خود دارد:

این جزیره زلاتان است، جزیره ای که چند سال پیش آن را خریده:

همسر زلاتان ابراهیموویچ شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ

این هم از بخشی از کلکسیون اتومبیل های زلاتان:

 همسر زلاتان ابراهیموویچ شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ همسر زلاتان ابراهیموویچ شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ

و این هم ویلاهای بسیار گران قیمت او در میلان، پاریس و مالموی سوئد:

همسر زلاتان ابراهیموویچ شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ همسر زلاتان ابراهیموویچ شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ همسر زلاتان ابراهیموویچ شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر سود بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ