چهار چالش پیش روی مودریچ پس از تمدید قرارداد با رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : لوکا مودریچ هافبک کروات با تمدید قرارداد تا ۲۰۲۲ برای یک فصل دیگر در رئال مادرید ماندنی شد. لوکیتا بدین ترتیب می تواند یک دهه در رئال مادرید باشد. اما لوکیتا با ماندنش در رئال می تواند چه چالش هایی برای خود تعیین کند؟

۱- بازی کردن در برنابئوی جدید : رئال مادرید به ساخت و ساز در برنابئوی جدید ادامه می دهد. رئال در این فصل در دی استفانو بازی کرد اما از شروع فصل بعد قرار است که با بازگشت هواداران پس از واکسیناسیون، همزمان هم برنابئو میزبان بازیها باشد و هم تعمیرات انجام شود. اگر مودریچ تا سال ۲۰۲۳ با رئال تمدید کند قطعا می تواند در برنابئوی جدید بازی کند که این یکی از اهداف و رویاهای بازیکن کروات است و بدین ترتیب چه بسا در سال ۲۰۲۳ در سن ۳۷ سالگی از رئال بازنشسته شود.

۲- بردن پنجمین چمپیونزلیگ: مودریچ چهار چمپیونزلیگ در رئال برده است و اگر پنجمی را ببرد با اسطوره های تاریخ رئال نظیر هکیتور ریال، خوان آلونسو، سانتیستبان، مارکیتوس، لسمس و ساراگا برابری خواهد کرد. البته رونالدو نیز چهار چمپیونزلیگ در رئال و یکی در یونایتد و مالدینی پنج قهرمانی اروپا در میلان داشته است. رکورد تاریخ متعلق به خنتو با شش جام است.

۳- چهارمین خارجی با بیشترین تعداد بازی: مودریچ دهمین فصلش در رئال را سپری می کند. مودریچ در فصل آینده از ۴۰۰ بازی در رئال عبور می کند چرا که فعلا ۳۹۱ بازی داشته و فقط نج تا تا دی استفانو فاصله دارد و می تواند فصل بعد به رونالدو با ۴۳۹ بازی برسد. اگر از رونالدو عبور کند به چهارمین خارجی تاریخ رئال از نظر تعداد بازی تبدیل خواهد شد و فقط بنزما با ۵۵۹ ، مارسلو با ۵۲۸ و روبرتو کارلوس با ۵۲۷ بازی بیشتر از او هستند.

۴- چهار یورو و چهار جام جهانی:مودریچ البته در تیم ملی نیز می درخشد. او حالا قرار است که در مرحله گروهی یورو به مصاف انگلیس، جمهوری چک و اسکاتلند برود. مودریچ ۳۵ ساله چهارمین یوروی خود را خواهد داشت و از سویی در صورتی که در جام جهانی قطر در دسامبر ۲۰۲۲ حضور داشته باشد به چهار جام جهانی خواهد رسید. لوکا در حال حاضر با ۱۳۵ بازی ملی در تاریخ کشورش رکورد دار است که از سرنا با ۱۳۴ بازی عبور کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

چهار چالش پیش روی مودریچ پس از تمدید قرارداد با رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ