آنالیز ترکیب رئال مادرید: ماندن ۱۲ نفر قطعی نیست

0

رئال مادرید نیوز : مارکا در گزارشی تغییرت ترکیب رئال مادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ را مرور کرده است.

دروازه : خیال رئال از این پست راحت است. در حقیقت تیبو دروازه بان فیکس خواهد بود، لونین دروازه بان ذخیره می ماند و امید دارد که فصل بعد بیشتر بازی کند. باید دید که آلتوبه دروازه بان سوم خواهد بود یا نه.

خط دفاعی : بیشترین تغییرات در همین پست خواهد بود. یکی از میان راموس و واران قطعا جدا می شود و شاید هر دو جدا شوند. مارسلو کاپیتان دوم رئال پس از ۱۵ سال و ۵۲۸ بازی از رئال می رود و میگل گوتیرز و مندی دفاع چپ های تیم خواهند بود. اودریوزولا با بازیهای آخرش خودش را نجات داد و ذخیره کارواخال خواهند ماند. ناچو و میلیتائو مدافعان میانی رئلا هستند که در رئال می مانند و آلابا هم به آنها اضافه می شود.

خط هافبک: مثلث کروس، کاسمیرو و مودریچ جایگاه ثابتشان را دارند و با وجود بالا رفتن سنشان فصل بعد هم بخشی از ترکیب رئال خواهند بود. دوره ایسکو تمام شده و وقتش است که از رئال برگردد. اودگارد به نظر می رسد که با نظر رئال فصل بعد باز خواهد گشت و آنتونیو بلانکو به تیم بزرگسالان اضافه می شود تا با حضور این پنج نفر و والورده، خط هافبک رئال بسته شود.

خط حمله: بنزما خوش درخشیده است. رودریگو و وینی هنوز به اندازه کافی شکوفا نشده اند اما باشگاه باید به هر دو اعتماد کنند. لوکاس وازکز در این فصل در پست دفاع راست درخشیده اما هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. رئال به پیشنهادها برای هازارد گوش می دهد. اسنسیو گامی به جلو برنداشته و درها به روی رفتنش باز است. ماریان وو یوویچ هم جایی در آینده رئال ندارند.

زیدان: طبیعتا بیشترین تمدید در مورد مربی فرانسوی است. یک سال دیگر قرارداد دارد اما بعید نیست که همچون سال ۲۰۱۸ استعفا بدهد و از رئال مادرید برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنالیز ترکیب رئال مادرید: ماندن ۱۲ نفر قطعی نیست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ