رئیس لالیگا:«چمپیونزلیگ برای نبود رئال، بارسا و یووه آماده است»

0

رئال مادرید نیوز : خاویر تباس رئیس لالیگا گفت که یوفا آماده اخراج رئال، بارسا و یووه از چپیونزلیگ صحبت کرد. وی اظهار داشت:” نیازی نیست که یوفا فشار بیاورد تا همه بفهند که فیفا پشت پروژه سوپرلیگ بوده سات. اینفانتینو هم انکار نکرد. من وارد بحث حقوقی نمی شوم اما باید بگوییم که به عنوان مسئولان لیگ اسپانیا از محرومیت تیم های اسپانیایی دفاع نمی کنیم اما برخی چیزها به ملیت ربطی ندارند. اگر یوفا با تصمیمی حقوقی قصد تنبیه آنها را داشته باشد، لالیگا چیزی نخواهد گفت. ما از همه باشگاه ها دفاع می کنیم نه فقط یکی یا دو تا. با این که مشکل سوپرلیگ حل شده موافق نیستم. هنوز سه باشگاه اصرار می ورزند. اگر چفرین گفته که می خواهد واکنشی نشان بدهد، باید اشتباه خود را بپذیرند. نظر شخصی من این است که چمپیونزلیگ خود را برای عدم حضور رئال، بارسا و یووه آماده می شود. چمپیونزلیگ پنج سال بدون منچستریونایتد پیش رفت. میلان از تورنمنت های اروپایی اخراج شد و این تورنمنت هنوز زنده است. قطعا دوست داریم که در این تورنمنت باشند اما اتفاقاتی رخ داده که یوفا باید واکنش نشان بدهد.”

الکساندر چفرین رئیس یوفا نیز در این باره صحبت کرد:” باید بگوییم که در ماه های اخیر شرایط آسانی نبود اما قدرت رهبری خود را در مقابل مشکلات حفظ کردیم. ویروس کرونا باعث شد تا برخی آن را بهانه کنند و بخواهند جامعه فوتبال را از هم جدا کنند. به اتحاد فوتبال اروپا باور دارم و از واکنش متحدانه هواداران، باشگاه ها، سیاستمداران و رسانه ها علیه سوپرلیگ خوشحال شدم. این اهمیت اتحاد ما را نشان می دهد. متحدتر از همیشه هستیم و می خواهیم که متحد باشیم و جلوی ویران شدن و انشقاق را بگیریم. ما به لطف اتحادمان نیرومندتر می شویم. باشگاه های بزرگ نیاز دارند تا در مقابل باشگاه های دیگر بازی کنند و در لیگ هایشان اعتبار خود را گسترش بدهند و این کنایه امیز است که این پروژه ناکام بوده است.”

البته بر خلاف رجزخوانی یوفا و عمله هایش باید گفت که نبود سه باشگاه بزرگ در سوپرلیگ در فصل اینده کاملا منتفی است چرا که در صورتی که یوفا حکمی صادر کند، هر سه باشگاه به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند و معمولا بررسی پرونده ها در دادگاه عالی ورزش ماه ها به طول می انجامد و بدین ترتیب محرومیت تیم ها برای فصل آینده غیرممکن است و اگر قرار باشد که محرومیتی وجود داشته باشد ، یوفا باید تا فصل ۲۳-۲۰۲۲ که تازه این که ممکن است در دادگاه عالی ورزش یا دادگاه اتحادیه اروپا شکست بخورند و نتوانند در این پروژه توفیقی به دست بیاورند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رئیس لالیگا:«چمپیونزلیگ برای نبود رئال، بارسا و یووه آماده است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ