توریل:«بلانکو و میگل در رئال موفق می شوند؛ توریل شخصیت سرمربیگری در رئال را دارد»

0

رئال مادرید نیوز : البرتو توریل مربی ۴۷ ساله اسبق کاستیا پس از سه فصل حضور در تیم گوانگژو اورگرانده در لیگ چین به اسپانیا برگشته است. وی در مورد شرایط نیمکت رئال صحبت کرد.

استعفای زیدان:”در ابتدا شگفت زده شدم اما با احترام به این تصمیم نگاه می کنم. او یک اسطوره است. حس می کنم که دوره اش به حد نهایت خود رسیده است. احساس خالی بودن داشت و کنار کشید. هرگز تصمیم های ناگهانی را نمی گیرد و این تصمیم هم فکر شده بود.”

نسل جدید ستارگان آکادمی رئال نظیر بلانکو، گوتیرز، اریباس و ماروین:” شرایط خیلی خوبی دارند اما در رئال مادرید معمولا مدافعان و هافبک دفاعی های آکادمی بیشتر موفق می شوند تا عناصر هجومی. به ندرت مهاجمان موفق می شوند.  آنتونیو را به خوبی می شناسم، از محله خودم است یعنی کوردوبا و خیلی خوب، جدی و مسئولیت پذیر است. می تواند چهارمین یا پنجمین هافبک تیم در فصل بعد باشد. گوتیرز نیز می تواند دفاع چپ تیم باشد. آریباس؟ بازیکن خوبی است و در سطح لالیگاست اما در خط هافبک رو به جلو خیلی مشکل است. در مورد موراتا و سارابیا نیز این اتفاق رخ داد هر چند که کمی غیرقابل درک است. خسه با استعدادترین بازیکنی بود که داشتم اما ثبات کافی را نداشت. برای بازیکنان هجومی خیلی سخت است که به تیم بزرگسالان رئال بیایند چرا که بازیکنانی نظیر امباپه و هالند خریده می شوند.”

رائول:” همه شرایط برای هدایت رئال را دارد. زیدان و گواردیولا هم چنین تجربه ای داشتند. مورد احترام هواداران، باشگاه و رسانه هاست. داشتن این شخصیت مهم است. ژابی الونسو هم توانش را دارد. رئال مادرید چیزهای زیادی را دارد که خیلی از تیم های دیگر ندارند. به طور مثال مربیان اسان گیر در رئال موفق تر هستند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

توریل:«بلانکو و میگل در رئال موفق می شوند؛ توریل شخصیت سرمربیگری در رئال را دارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ