وقتی یک قطری به پاچه خوار اصلی رئیس یوفا تبدیل می شود!

0

رئال مادرید نیوز : از قدیم گفته اند که وقتی می خواهی کسی را بشناسی، دوستانش را بشناس و حالا به شکل عجیبی یک قطری به دوست اصلی الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا تبدیل شده است. نمی دانیم که چطور می شود که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که چیزی جز پول را نمی شناسند از منافع فوتبال اروپا صحبت می کنند اما در هر صورت شاید این مسئله بیش از هر چیزی ثابت کند که در ماجرای سوپرلیگ حق با هر کسی باشد، با چفرین و باندش نیست.

الخلیفی  مالک قطری پی اس جی در مورد ماجرای سوپرلیگ گفت:” فوتبال از سالها پیش وجود داشته است. سوپرلیگ انگیزه ای برای دفاع از فوتبال ندارد. می توان در فوتبال تغییرات ایجاد کرد اما نمی توان سنتی که برای هر باشگاه در زمینه تحقق رویاهایشان وجود داشت را ایجاد کرد. همه تیم ها این فرصت را باید داشته باشند تا در مهمترین تورنمنت ها حضور داشته باشند. چمپیونزلیگ برندی است که باید از آن محافظت کنیم و باید تورنمنت های ملی و بین المللی را با آن سازگار کنیم.”

در زمانی که سانتیاگو برنابئو مدیر اسطوره ای رئال مادرید جام باشگاه های اروپا را تحسین کرد در کشور قطر فرق توپ فوتبال و طالبی را نمی دانستند و حالا یک قطری برای این که خودش را به عزیزدردانه مدیر یوفا تبدیل کند، پاچه خواری را به بالاترین سطح خود رسانده است و در نقش دشمن شماره یک سوپرلیگ ظاهر می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

وقتی یک قطری به پاچه خوار اصلی رئیس یوفا تبدیل می شود!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ