بنزما:«رئال مادرید باشگاه زندگی من است، در میانه یک رویا هستم»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید مصاحبه ای با بین اسپورت داشت و در مورد رئال مادرید صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” من در میانه یک رویا هستم چون در رئال مادرید حضور دارم. هر فصل سعی می کنم بهتر باشم. از نظر فردی و تیمی هنوز در میانه یک رویا هستم. وقتی در رئال مادرید هستی و اعتماد مدیر، مربی و همه بازیکنان را حس می کنی… درون زمین سعی می کنم فوتبال خودم ارا ارئه بدهم، همیشه رویایم بازی کردن است و می توانم برای کاری که تا کنون کرده ام مورد قضاو تقرار بگیرم. فوتبال من همین است. من همان بازیکن هستم. در سن کمی و در سن ۲۱ سالگی به رئال آمدم. کمی طول کشید تا این را درک کنم. در آن زمان خیلی جوان بودم و تازه از لیون آمده بودم. به مرور زمان فهمیدم که هیچ باشگاهی بزرگ تر از رئال نیست. توقعات زیادی پیرامون این باشگاه وجود دارد. وقتی که مسیرم را در این باشگاه ثبت کردم سعی کردم که نام خود را در تاریخ باشگاه ثبت کنم. این چیزی است که هر بار پیراهن رئال را می پوشم، به من انگیزه می دهد، رئال مادرید باشگاه زندگی من است.”

وی در مورد فصلی که گذشت هم صحبت کرد :” شخصا هر سال سعی می کنم که بهتر از سال قبلش باشم. حالا تجربه بیشتری دارم. بازیکنی ازاد هستم و کاری که دوست دارم را درون زمین انجام می دهم. سعی می کنم گل بزنم و پاس گل بدهم و اتفاقات زیبایی رخ بدهد. سعی می کنم که به هوادارانی که ما را دنبال می کنند، یک نمایش ارائه بدهم. برای من اتفاقی که درون زمین رخ می دهد مهم است و سعی می کنم که هر بار بهترین عملکردم را داشته باشم. فصل اینده در رئال مادرید خواهم بود.”

وی در مورد مقایسه شدنش با دیگر ستارگان سابق فوتبال فرانسه هم صحبت کرد:” هر کسی لحظه خودش را داشته است. نمی توان مقایسه کرد. اما چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم. نمی توانم خودم را در سطح پلاتینی، زیدان یا آنری قرار بدهم اما می دانم که چه سطحی دارم. در این باره باید بعد از پیاان  فوتبالم صحبت شود چرا که عاشق فوتبال هستم. آنها اسطوره هستند و کارهای بی نظیری انجام دادند و حالا من هم باید داستان خودم را بنویسم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بنزما:«رئال مادرید باشگاه زندگی من است، در میانه یک رویا هستم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ