شمارش معکوس برای اعلام نام مربی‌ای که پرز دلیل اخراجش را نمی دانست!

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی از هر زمان دیگری برای هدایت رئال مادرید نزدیک تر است.

آنچلوتی بدون تردید یکی از محبوب ترین، خوش استایل ترین، خوش فکرترین و توانمندترین مربیان رئال مادرید در سالهای اخیر است. کارلتو توانست طلسم قهرمانی رئال مادرید در اروپا را پس از دوازده سال بشکند و مسیر چهار چمپیونزلیگ در پنج سال را آغاز کند.

آنچلوتی در فصل اولش در رئال قهرمان اروپا و جام حذفی شد و در فصل دومش هم جام باشگاه های جهان و سوپرجام اروپا را برد. نیمه اول فصل دوم کارلتو با ۲۲ برد پیاپی که رکورد تاریخ فوتبال اسپانیاست، شگفت انگیز بود اما مصدومیت ستارگانی مثل په په، راموس و مودریچ در مقطع پایانی فصل باعث شد تا رئال مادرید بی جام بماند و آنچلوتی اخراج شود.

آنچلوتی مبدع مثلث بی بی سی بود اما در فصل دومش در رئال زیاد از بیل استفاده نمی کرد. وقتی که وکیل بیل به گوش پرز رساند که بازیکن ولزی از مربی ایتالیایی دلخور است، پرز با خشم با آنچلوتی برخورد کرد و یکی از دلایل اصلی اخراج کارلتو همین بود. البته در مراسم وداع با آنچلوتی وقتی از پرز پرسیدند که چرا کارلتو را اخراج کرده گفت که “نمی داند!”

اگر آنچلوتی به رئال مادرید برگردد ثابت خواهد کرد که شخصیت کینه جویی هم نیست چرا که نامهربانی پرز در دوره اول خود را به دست فراموشی سپرده و به باشگاهی برمی گردد که همواره آن را تحسین کرده است.

آنچلوتی بعد از رئال به بایرن مونیخ رفت که مافیای آلمانی ها در رختکن بایرن اجازه کار را به او ندادند و در نهایت جدا شد. کار کردن در رختکن تیمی نظیر بایرن برای مربیان آلمانی تقریبا غیرممکن است چرا که معمولا در رختکن علیه مربیان غیرآلمانی باند تشکیل می شود و توی کار آنها می گذارند. کارلتو بعد از آن به ناپولی رفت که در این تیم هم نتایج بدی نگرفت و تیم را به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ رساند اما اخراج شد. آخرین تجربه آنچلوتی در اورتون بود که با نظر فرهاد مشیری مالک این تیم راهی لیگ انگلیس شد. اورتون با وجود ستارگان کمتر شناخته شده، فصل بدی در اورتون نداشت و حتی در مقطعی از فصل صدرنشین بود اما نتوانست سهمیه بگیرد.

آنچلوتی یکی از معدود مربیان تاریخ فوتبال است که سه بار قهرمان اروپا شده است و قطعا مربی کارنامه دار و توانمندی است و  باید دید که در بازگشت به رئال می تواند خاطرات خوش دوره اولش را تکرار کند یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شمارش معکوس برای اعلام نام مربی‌ای که پرز دلیل اخراجش را نمی دانست!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ