کارمندان بانک ها چه وام های ویژه ای از سپرده های مردم دریافت می کنند؟

0
شاید برای شما نیز جذاب باشد که بدانید کارمندان بانک چه تهیلاتی و با چه نرخ هایی از بانک خود دریافت می کنند.
 
«اخبار بانک» هنگامی شغل کارمند بانک را بشنوید ناخودآگاه به یاد مزایا و حقوق و تسهیلاتی که برای کارمندان در نظر می گیرند می افتید، اما به راستی کارمندان بانک چه تسهیلات و با چه نرخ هایی دریافت می کنند؟
کاریکاتور وام شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شرایط دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام وام مسکن استخدام بانک
 
بهترین و بیشترین مبلغ وامی که کارمندان بانک دریافت می کنند وام مسکن است که مبلغ آن در بانک ها متفاوت و نرخ آن نیز کمتر از ده درصد است.
 
مبلغ این وام در بسیاری از بانک ها از ۵۰ میلیون تومان آغاز و در برخی از بانک ها بزرگ خصوصی به بیش از ۱۳۰ میلون تومان نیز می رسد.
 
البته برخی از موسسات مالی و اعتباری نیز به تازگی پرداخت وام مسکن را در سرلوحه کار خود قرار داده اند که بیشتر موسسات مبالغی کمتر از ۶۰ میلیون تومان را برای پرسنل در نظر می گیرند.
 
نرخ این تسهیلات در اکثر بانک ها ۷ درصد می باشد.
 
وام ضروری از دیگر وام هایی است که معمولا پس از دو سال که از استخدام می گذرد به کارمند بانک پرداخت می کنند که نرخ آن ۴ درصد قرض الحسنه می باشد.
 
مبلغ این وام نیز معمولا ۱۵ برابر پایه حقوق می باشد که در سال ۹۳ بین ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان در بانک ها مختلف در نوسان است.
 
وام ودیعه مسکن نیز از دیگر وام هایی است که نرخ آن ۷ درصد بوده و معمولا پیش از پرداخت وام مسکن به کارمند پرداخت می شود و مبلغ آن نیز همانند وام ضروری بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان می باشد.
 
وام جعاله نیز پس از پرداخت وام مسکن به کارمند پرداخت می شود تا در صورت صلاحدید منزل خود را بازسازی کند!
 
مدت بازپرداخت تقریبا تمام وام های پرداختی به پرسنل بانک بیش از ۵ سال است و وام مسکن نیز بیش از ۲۰ سال در بانک ها مختلف در نظر گرفته می شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ