دروازه‌بان جدید در جمع پرسپولیسی‌ها/ تنیس فوتبال با کری‌خوانی سنگین

0

پرسپولیس نیوز – سومین جلسه تمرین تاکتیکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتمام تعطیلات شش روزه سرخ‌پوشان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* به جز بوژیدار رادوشوویچ نفرات ملی پوش و کریم باقری، سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی در این تمرین شرکت کردند.

* با نظر یحیی گل‌محمدی و داود فنایی با توجه به غیبت رادو که یک  دروازه‌بان از تیم‌های پایه پرسپولیس است در تمرین امروز شرکت کرد.

* داود فنایی که قبل از شروع  تمرین با مربی دروازه‌بان‌های سرخ‌پوشان برای بازی تنیس فوتبال به زمین آمده بودند با یکی از عکاسان درباره واکسن کرونا زدن وی شوخی کرد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان در قالب چند گروه به بازی تنیس فوتبال پرداختند که این بخش با شوخی‌ها و کری‌خوانی بازیکنان برای یکدیگر همراه بود و بازیکنان برنده مقابل دوربین‌ها عکس یادگاری گرفتند.

* پس از صحبت‌های ابتدایی یحیی گل‌محمدی بازیکنان به گوشه‌ای از زمین رفته و به کارهای بدنی مشغول شدند.

*‌ در ادامه بازیکنان زیر نظر حمید مطهری به پاس‌کاری‌های دو به دو مشغول شدند. 

*‌ یحیی گل‌محمدی به همراه محمد عسگری و مهرداد خانبان در زمان مرور کارهای تاکتیکی بازیکنان زیر نظر مطهری به نرم‌دوی دور زمین پرداختند.

*‌ در ادامه بازیکنان در وسط زمین به فوتبال درون تیمی با استفاده از دروازه‌های کوچک مشغول شدند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه کاظمی تجمع کرده بودند تا در پایان تمرین با بازیکنان و اعضای کادر فنی عکس یادگاری بگیرند.

* خبرنگاران و عکاسانی که حدود ۵۰ دقیقه نظاره‌گر تمرین پرسپولیس بودند پس از جدی شدن کارهای تاکتیکی طبق نظر کادر فنی از ورزشگاه بیرون رفتند.

دروازه‌بان جدید در جمع پرسپولیسی‌ها/ تنیس فوتبال با کری‌خوانی سنگین

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ