آنچلوتی یک مدافع میانی می خواهد؛ احتمال حضور آلابا در خط هافبک

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که یکی از مسائل پیچیده ای که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید باید با آن مواجه شود مربوط به خط دفاعی است. در حال حاضر راموس، واران، آلابا، ناچو، میلیتائو، کارواخال، اودریوزولا، لوکاس وازکز، مارسلو، مندی و وایخو (با بازگشت از گرانادا) یازده مدافع رئال محسوب می شوند که آنچلوتی باید گزیده ای از آنها را انتخاب کند.

قطعا برای آنچلوتی خیلی مهم است که یک خط دفاعی مطمئن را داشته باشد. سبک کارلتو کاملا هجومی است اما در هر صورت مهم است که یک تیم از خط دفاعی مسجم ساخته شود. شرایط خط دفاعی رئال را مرور می کنیم:

مدافع میانی: مارکا گزارش داده است که جدایی راموس از رئال قطعی است، واران قرار است با ۷۰ میلیون یورو فروخته شود و بخشی از هزینه امباپه را جور کند و بازگشت وایخو قطعی نیست. آلابا، میلیتائو و ناچو مدافعان میانی قطعی رئال در فصل آینده هستند که البته اخری فقط یک سال دیگر قرارداد دارد اما باشگاه به دنبال تمدید قراردادش است. رئال باید در صورت جدایی همزمان رافا و سرجیو به مدافع میانی چهارم فکر کند. وایخو و چوست ، کاپیتان کاستیا می توانند گزینه ها باشند. البته به گفته مارکا، آنچلوتی با توجه به شناختی که در آلابا دارد ترجیح دارد که از او در پست دفاع میانی استفاده کند. بدین ترتیب بعید نیست که خرید دفاع میانی به یکی از اولویت های رئال تبدیل شود. پائو تورس و ژول کونده می توانند گزینه های خرید در خط دفاعی باشند.

دفاع راست: تمدید قرارداد لوکاس وازکز نکته مهمی است. لوکاس با رئال سه ساله تمدید کرده است که دلیل اصلی مربوط به عملکرد این بازیکن در پست دفاع راست است چرا که وقتی در پست وینگر بازی می کرد، رئال تمایلی به حفظش داشت.  کارواخال فصلی مملو از مصدومیت را داشت و اودریوزولا گزینه مطمئنی نیست. به نظر می رسد که آلوارو باید به درهای خروجی فکر کند و شانسی برای ماندنش وجود ندارد.

دفاع چپ:  میگل گوتیرز پایان فصل درخشانی داشته است. باشگاه ترجیح می دهد که مارسلو برود تا از پرداخت دستمزدش خلاص شود اما آنچلوتی رابطه خوبی با بازیکن برزیلی دارد. اگر آنچلوتی بخواهد که مارسلو بماند، احتمال فروش قرضی میگل گوتیرز برای تجربه اندوزی وجود دارد. البته مندی که در حال ریکاوری از مصدومیتش است، فصل مهمی پیش رو دارد. آلابا نی زمی تواند نقش مدافع چپ  اورژانسی را داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنچلوتی یک مدافع میانی می خواهد؛ احتمال حضور آلابا در خط هافبک

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ