دبیرکل یوفا:«احتمال حذف رئال، بارسا و یووه از چمپیونزلیگ وجود دارد»

0

رئال مادرید نیوز : تئودر تئودوریدیس از سال ۲۰۱۶ نقش دبیرکل یوفا را دارد. او حالا در مورد محرومیت احتمالی رئال، بارسا و یووه از چمپیونزلیگ با مارکا صحبت کرده است.

حذف رئال، بارسا و یووه از چمپیونزلیگ:” این یک احتمال است. اگر به قوانین احترام بگذارند، ممکن است عوض شوند. به خودشان بستگی دارند. باید در نظر بگیریم که بقیه باشگاه ها قوانین را پذیرفته اند. فکر می کنم که در این مورد سوء برداشت های زیادی صورت گرفته است. اتفاقی که رخ بدهد یک تصمیم شخصی نیست و ربطی به مدیر یوفا یا کمیته اجرایی ندارد. در یوفا باید قدرت ها را از هم مجزا کنیم. در حقیقت کمیته اجرایی با سازمان های حقوقی از هم مستقل هستند. مدیر و من نمی توانیم روی کار سازمان های حقوقی تاثیر بگذاریم. سازمان های حقوقی مستقل ، تصمیم های مستقل می گیرند. سه باشگاه مذکور از میان بهترین های دنیا هستند. چرا باید انتظار داشته باشیم که محروم شوند؟ اما برای یوفا همه باشگاه ها یکسان هستند و از ارزشهایی نظیر احترام، شایستگی ورزشی و رفتار برابر دفاع می کنیم. اگر به قوانین تجاوز ن کنند باید منتظر عواقب تعیین شده توسط سازمان های مستقل باشند.”

شکایت احتمالی سه باشگاه به سازمان عالی ورزش:” اگر با تصمیم های ارگان های انضباطی موافق نباشند، حق دارند که به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند.”

آیا بازیکنان باشگاه های یاغی ممکن است از یورو اخراج شوند؟ هیچ بازیکنی تاوان سوپرلیگ را نخواهد پرداخت. همه می توانند در یورو حضور داشته باشند. یورو نماد اتحاد در فوتبال است و امیدی که مردم به آن نیاز دارند را برمی گرداند.”

استفاده سه باشگاه رئال، بارسا و یووه از سازمان قضایی و شکایت از یوفا به اتحادیه اروپا:”یوفا کاملا به امور حقوقی احترام می گذارد اما هیچ تذکر رسمی در این باره دریافت نکردیم. برای همه تصمیم هایمان یک برند حقوقی را قائل هستیم. باید به قانون احترام بگذاریم و این در خون ماست. یوفا در ساهلای اخیر نمادی از یک سازمان شفاف و دموکراتیک بوده است. گاهی در پرونده ها برنده شدیم و گاهی شکست خوردیم اما به نتایج احترام می گذاریم. یوفا خودش یک پرونده حقوقی مستقل را دارد و هر تصمیمی توسط کمیته ای مستقل در دادگاه قضاوت ورزشی مورد بررسی قرار می گیرد. این سیستم قضاوت ورزشی باعث می شود تا قوانین به درستی اجرا شوند . این سه باشگاه نیز باید به قوانین حقوق ورزشی احترام بگذارند . ما نسبت به حقوق خود مطمئن هستیم و از آن دفاع می کنیم. باید تاکید کنم که ۹ باشگاهی که در کاغذبازیهای اداری اولیه شرکت کرده بودند، اشتباهشان را پذیرفتند.تماس با سه باشگاه؟ فعلا تماسی نگرفتیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

دبیرکل یوفا:«احتمال حذف رئال، بارسا و یووه از چمپیونزلیگ وجود دارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ