انتقال ممفیس دپای به بارسلونا هفته آینده رسمی خواهد شد

0

بارسا نیوز – به گزارش اسپورت ، به احتمال زیاد ممفیس دپای خرید بعدی بارسلونا خواهد بود و بارسلونا پس از روشن کردن تکلیف رونالد کومان در اوایل هفته آینده پیوستن دپای به بارسلونا را رسما اعلام خواهند کرد.

 

قرارداد دپای با بارسلونا احتمالا برای ۳ فصل با دستمزد کمتر نسبت به قبل خواهد بود. دپای ماه ها است که با بارسلونا مذاکره می کرد. او تابستان گذشته نزدیک به بارسلونا بود ، اما کاتالان ها توانایی پرداخت ۱۲ میلیون یورو به لیون را نداشتند.

 

رونالد کومان از هیات مدیره خواست که دپای ژانویه راهی بارسلونا شود. در ژانویه با مخالفت نامزدهای ریاست بارسلونا این انتقال به تابستان ۲۰۲۱ موکول شد. خود بازیکن هم با تایید ماندن رونالد کومان ، حاضر شده است دستمزد خود را کاهش دهد.

 

او به خاطر کومان و بارسلونا پیشنهاد تمدید لیون و همچین امضا با یوونتوس را نپذیرفت ، در حالی که پیشنهاد مالی یوونتوس دو برابر بارسلونا بود. دپای با کومان رابطه بسیار خوبی دارد و او را از سرمربیان بزرگ خود می داند و به همین دلیل تصمیم او کاملا ورزشی است.

 

دپای در ۴۰ بازی این فصل برای لیون روی ۳۴ گل تاثیر مستقیم داشته است ( ۲۲ گل و ۱۲ پاس گل ) . او در ۲۷ سالگی به پختگی رسیده است و بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

انتقال ممفیس دپای به بارسلونا هفته آینده رسمی خواهد شد

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ