۱۰ چیز که بهتر است درباره امرسون رویال بدانید !

0

بارسا نیوز – امرسون رویال برزیلی تازه ترین خرید بارسلونا بوده است که در پست دفاع راست بازی می کند. او ۲۴ سال سن دارد و اهل کشور برزیل است. در اینجا ۱۰ نکته جالب زندگی او را بررسی خواهیم کرد.

 

۱- چرا رویال ؟

نام اصلی او امرسون آپرسیدو لیته دسوزا می باشد ، اما از فصل دوم حضور خود در بتیس لقب او امرسون رویال شد.

این نامی است که عمه امرسون به او داده بود و برگرفته از یک شخصیت کارتونی به نام مارک رویال بود که در تبلیغ ژله دهان بزرگی داشت.

امرسون در کودکی و هنگام گریه دهان خود را باز می کرده و به دلیل این تشابه ، عمه وی این نام را به او داده است.

 

۲- فاولا تا دنیا

امرسون متعلق به منطقه زاغه نشین فاولا است . او همیشه به این موضوع افتخار می کند و روی بازوی خود عبارت” فاولا تا دنیا ” را خالکوبی کرده است.

او در زمان همه گیری کووید ۱۹ برای حمایت از افرادی که هنوز آن جا زندگی می کنند ، بسته های غذایی ارسال کرد.

 

۳- انتقال از حمله به دفاع

او در ابتدا فوتبال بازی کردن یک مهاجم بود ، اما در سن ۱۱ سالگی سرمربی آن زمان وی به دلیل عدم وجود مدافع کناری تخصصی ، او را به این پست منتقل کرد و وی همچنان در این پست بازی می کند.

 

۴- اولین گل دوران حرفه ای

در ۲ آوریل ۲۰۱۸ ، امرسون اولین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند. او این گل را از راه دور به ثمر رساند . او قهرمان جام حذفی کاپا با باشگاه پونته پرتا در سائوپائولو شد که بیشتر جوانی خود را در اینجا سپری کرد.

 

۵- تاثیر سخنرانی مایکل جوردن

نقل قول مایکل جوردن که برای موفقیت امرسون الهام بخش بوده است : من معتقد هستم که اگر شما کاری را انجام دهید و تلاش کنید ، نتایج حاصل می شود. من هیچ گاه کاری را نیمه کاره رها نمی کنم. من میدانم اگر کاری را تا نیمه انجام دهم ، نتایجی نصفه و نیمه حاصل می شود.

 

۶- ترویج لبخند

امرسون لبخند مشخص برزیلی ها را دارد. او می گوید : مردم خسته کننده را دوست ندارم. ما برزیلی ها یک هویت داریم ، دوست داریم در کنار دیگران باشیم و لبخند بزنیم. خانواده من همیشه می خندند.

 

۷- ادامه سنت برزیلی ها

آلوسیو مدافع راست برزیلی بود که یوهان کرایوف فقید به باشگاه بارسلونا منتقل کرد. پس از او بلتی ، دنی آلوس ، آدریانو که توانایی بازی در هر دو جناح را داشت ، داگلاس و حالا امرسون مدافعان راست و برزیلی بارسلونا بوده اند.

 

۸- حضور برزیلی دیگر در بارسلونا

فاستوس دو سانتوس اولین برزیلی باشگاه بارسلونا بود و تاکنون امرسون آخرین نفر است . در این بین بزرگانی چون رونالدینیو ، دکو ، فیلیپ کوتینیو و نیمار به بارسلونا آمده اند. ۴۳ بازیکن برزیلی مختلف در تیم بزرگسالان بارسلونا بازی کردند.

 

۹- کافو قهرمان امرسون

امرسون همیشه می گوید قهرمان کودکی او کافو مدافع راست درخشان تیم ملی برزیل بوده است که دو بار قهرمان جام جهانی شده است و دسامبر گذشته در تیم رویایی مجله فرانس فوتبال قرار گرفت.

 

۱۰ – آماده برای بازی در تیم ملی برزیل

امرسون برای دو بازی دوستانه تیم ملی برزیل فراخوانده شده است.او هنوز نتوانسته است یک بازی ملی کامل در کارنامه خود داشته باشد ، اما ممکن است در کوپا آمریکا شرایط خوب بازی برای او فراهم شود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

۱۰ چیز که بهتر است درباره امرسون رویال بدانید !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ