سیدجلال: برای تیم ملی غیرممکنی وجود ندارد/ مطمئنم با صعود به کارشان پایان می‌دهند

0

پرسپولیس نیوز – سیدجلال حسینی مدافع سابق تیم ملی در آستانه دیدار ایران مقابل هنگ کنگ درباره شرایط این تیم گفت: در وهله اول باید بگویم که بهترین آرزوها را برای تیم ملی و تک تک بازیکنان شایسته آن دارم. تیمی که اکنون تمام نگاه‌ها به آن است تا اتفاقات گذشته را فراموش کرده و یک موفقیت بزرگ را از آن خود و تمامی هواداران فوتبال کند. نباید به گذشته نگاه کرد و اکنون باید با تمام تمرکز و توان برای دستیابی به نتیجه تلاش کنند. تمامی بازیکنان تیم ملی از این توانایی برخوردار هستند و شایستگی آنها پیروزی و در نهایت حضور در مرحله بعدی رقابت‌هاست.

مدافع باتجربه پرسپولیس درباره کار سخت تیم ملی و شرایط جدول گفت: برای تیم ملی هیچ غیرممکنی وجود ندارد. مطمئنا آنها با دریافت مجوز صعود به کار خودشان پایان خواهند داد. البته باید پذیرفت کار سختی پیش رو بازیکنان و کادرفنی قرار دارد اما باید بدون توجه به جدول به این موضوع توجه کرد که از حیث کیفیت و اعتبار بازیکنان باارزشی در اختیار داریم که با دیگر تیم‌های گروه متمایز هستند. آنها باید در طول بازی نیز این تفاوت را نشان دهند. 

سیدجلال حسینی درباره حضور در بحرین و از دست رفتن میزبانی گفت: الان وقت صحبت کردن درباره این موضوع نیست و هیچ دردی را دوا نمی‌کند. ما سه میزبانی خودمان را از دست دادیم و مطمئنا تأثیرگذار خواهد بود اما همانطور که گفتم بازیکنان ما قادر خواهند بود فارغ از تمامی این بی‌مهری‌ها به لطف تجربه، کیفیت و انگیزه خود یک اتفاق بزرگ را برای دستیابی به امتیاز صعود شکل دهند.

وی ادامه داد: طی فصول اخیر تیم‌های باشگاهی ما خصوصا پرسپولیس میزبانی‌های زیادی را از دست داده و علیرغم سخت شدن اوضاع اما توانسته‌ایم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. من کاملا به کسب نتیجه تیم ملی امیدوارم.

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با هنگ کنگ نیز گفت: در بازی رفت هم حریف سرسختی نشان داده‌اند و نباید آنها را آسان گرفت. بازی اول و بعد از مدت‌ها در یک رقابت رسمی شاید کار کمی سخت باشد. اما این بازی می‌تواند یک برد روحیه‌بخش تلقی شود و امیدوارم شاهد یک نمایش دیدنی و در نهایت برد برای تیم ملی کشورمان باشیم. جوانان و باتجربه‌های خوبی داریم که از نظر ابزاری شرایط خوبی برای کادرفنی محسوب می‌شوند و بار دیگر ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک آنها، امیدوار به صعود از این مرحله هستم.

سیدجلال: برای تیم ملی غیرممکنی وجود ندارد/ مطمئنم با صعود به کارشان پایان می‌دهند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ