خبرنگار نزدیک به پرز: خریدی جز امباپه در کار نیست/ مندی و اودگارد در لیست فروش

0

رئال مادرید نیوز: خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در روزنامه مارکا به بررسی تغییرات ترکیب رئال برای فصل آینده پرداخته است.

در حقیقت به نظر می رسد که با وجود نیاز به بازسازی، تنها هدف رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی مربوط به خرید امباپه است. در حقیقت بحران مالی باعث شده تا رئال مادرید جای زیادی برای ریسک کردن نداشته باشد. در حال حاضر قدرت رئال برای نقل و انتقالات محدود است به خصوص که بقیه تیم ها نیز دچار بحران مالی هستند و نمی توان به درآمدزایی از فروش ها امید داشت. به طور مثال در تابستان گذشته رئال مادرید به خاطر مشکلات مالی مجبور شد که قید خرید هاورتز را بزند و این بازیکن المانی به ستاره فصل چلسی تبدیل شد.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی اولش نشان داد که از این شرایط خبر دارد و به همین خاطر بود که در مورد اعتماد به بازیکنان قدیمی صحبت کرد. رئال مادرید اگر بخواهد خرید دیگری به جز امباپه داشته باشد باید برخی بازیکنان مازاد را بفروشد یا این که با رفتن برخی از آنها از فشار دستمزدشان خلاص شود. البته مشکل این جاست که خیلی از این بازیکنان مشتری ندارند و فروششان مشکل است. در حقیقت به جز راموس در حال حاضر بقیه بازیکنان با رئال قرارداد دارند.

آنچلوتی فعلا روی بیل، ایسکو و مارسلو قلم قرمز نکشیده و ترجیح می دهد که عملکرد آنها را در تمرینات ببیند. هر سه یک سال دیگر قرارداد دارند و رد کردنشان آسان نیست. گفته می شود که بیل می خواهد در سال ۲۰۲۲ و با اتمام قراردادش با رئال بازنشسته شود. ماریانو دیگر بازیکنی است که در لیست مازاد قرار دارد اما این بازیکن در دو سال اخیر در مقابل جدایی مقاومت کرده و احتمالا در فصل جاری نیز همین خواهد بود.

فلیکس دیاز در این گزارش حتی مدعی شده که رئال شاید مجبور شود که بازیکنانی نظیر اودگارد و مندی را بفروشد تا از پول فروش آنها برای خرید بازیکنان جدید استفاده کند. از سویی واران و یوویچ دیگر بازیکنانی هستند که در لیست فروش قرار دارند.

از سویی هازارد که دو فصل ضعیف را داشته هم باشگاه را دچار نگرانی کرده است. شرایط برای این مهاجم آسان نیست. آنچلوتی ابرا زامیدواری کرد که بتواند این بازیکن را احیا کند اما رئال امیدوار است که بتواند برایش مشتری پیدا کند. براهیم دیاز در میلان درخشیده و رئال بدش نمی آید که با فروش او به میلان درآمدزایی کند. سبایوس نیز با رئال قرارداد دارد و هر چند که آنچلوتی در موردش تصمیم نهایی را نگرفته، اگر پیشنهادی داشته باشد فروخته می شود. خسوس وایخو دیگر بازیکنی است که می تواند فروخته شود. از سویی دنی گومز و دی فروتوس از لوانته یا فران گارسیا دفاع چپی که در رایو فصل قابل قبولی داشته هم شانس بازگشت را دارند. رینیر و کوبو نیز دوباره قرض داده می شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خبرنگار نزدیک به پرز: خریدی جز امباپه در کار نیست/ مندی و اودگارد در لیست فروش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ