آس: اگر امباپه نیاید، هیچ خرید دیگری در کار نیست

0

رئال مادرید نیوز : آس گزارش داده است که آنچلوتی در ساعات اندکی که برای نهایی شدن مذاکراتش برای بازگشت به رئال مادرید طول کشید هیچ شرطی تعیین نکرد. مذاکرات از ظهر شنبه جدی شد و دوشنبه به قطعیت رسید. مربی ایتالیایی نشان داد که با شرایط باشگاه کنار خواهد آمد هر چند که شرایط آسانی پیش رویش نیست. مشکلات مالی اوضاع را سخت می کند. به استثنای آلابا که به صورت رایگان رخیده شده، هیچ خرید دیگری به جز امباپه در کار نیست و حتی اگر امباپه نیاید، احتمال دارد که هیچ مهاجم دیگری هم خریده نشود.

فعلا اولویت رئال روی فروش بازیکنان است. رئال در حال حاضر ۳۱ بازیکن در لیستش دارد که آنچلوتی می داند که این ترکیب باید کوچک تر شود تا باشگاه درآمدزایی کند.مایورال و رینیر هنوز یک فصل دیگر با رم و دورتموند قرارداد قرضی دارند. یوویچ، براهیم، وایخو، اودریوزولا، ماریانو و کوبو در لیست فروش هستند و باید برای خود مشتری پیدا کنند.

از سویی برخی بازیکنان هم ممکن است که به صورت رایگان جدا شوند اما رفتنشان از این لحاظ مهم است که دستمزد بالایی دریافت می کنند و باشگاه از پرداخت دستمزشان راحت می شود. مارسلو، ایسکو و بیل در این دسته قرار می گیرند. سبایوس و اودگارد از سویی ممکن است که جدا شوند که گفته می شود آرسنال از خرید آنها استقبال می کند اما بعید است که به صورت قرضی جدا شوند و اگر قرار به رفتنشان باشد برای درآمدزایی خواهد بود.

ایسکو، مارسلو و بیل یک سال دیگر قرارداد دارند و فعلا مشتری ندارند و دستمزد بالایی دریافت می کنند. شاید کمبود بازیکن و عدم خریدها باعث شود که آنچلوتی برخی از آنها را نگه دارد. بیل فصل خوبی ررا در لیگ انگلیس از نظر آماری دارد و آنچلوتی او را می شناسد و شاید از بازگشتش استقبال کند.از سویی تمدید قرارداد راموس خیلی بعید است که با رفتنش باشگاه از پرداخت سالانه ۲۴ میلیون یورو دستمزد (با احتساب مالیات) معاف می شود.

آنچلوتی در دوره اولش به بازیکنان آکادمی نظیر کارواخال، موراتا و ناچو فرصت داد و حالا در دوره جدیدش می تواند به میگل گوتیرز و کاسمیرو فرصت بدهد. امباپه نیز خرید رویایی رئال است که خودش به شدت مشتاق پیوستن به رئال است و به همین خاطر پیشنهادهای تمدید با پی اس جی را رد کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: اگر امباپه نیاید، هیچ خرید دیگری در کار نیست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ