حساب ویژه رئال مادرید روی ده بازیکن قرضی: ۱۷۷.۵ میلیون یورو می ارزند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به خاطر مشکلات مالی نمی تواند در این تابستان خریدی داشته باشد و به نظر می رسد که امباپه تنها خرید احتمالی خواهد بود اما آنچلوتی و کادر مدیریتی رئال مادرید روی بازیکنان قرضی حساب ویژه ای باز کرده اند، چه برای ماندن در ترکیب چه برای درآمدزایی از فروش آنها. در حقیقت ده بازیکن قرضی رئال مادرید در سایت ترانسفرمارکت ۱۷۷.۵ میلیون یورو می ارزند.

از میان همه قرضی های رئال مادرید فقط دو تایشان فصل درخشانی داشتند : براهیم با هفت گل و چهار پاس گل در ۳۹ بازی با میلان و مایورال با هفده گل و هفت پاس گل در ۴۷ بازی با رم. اودگارد و سبایوس نیز در آرسنال قابل قبول بودند اما عملکرد ضعیف تیمشان باعث شد تا به چشم نیایند. شرایط قرضی های رئال مادرید را مرور می کنیم:

اودگارد با دو گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی با آرسنال: آرتتا به شدت به ماندنش در فصل آینده علاقمند است. بدون زیدان به نظر می رسد که شانس ماندن اودگارد در رئال خیلی بیشتر است. زیزو اعتقادی به بازیکن نروژی نداشت اما معمولا سبک آنچلوتی کاملا متفاوت است و همیشه هافبک های تکنیکی جایگاه ویژه ای در تیمش دارند.

سبایوس با سه پاس گل در ۴۰ بازی با آرسنال: بازگشتش به آینده زیزو بستگی دارد. با مربی فرانسوی خیلی بعید بود که برگردد و حالا باید دید که نظر آنچلوتی در موردش چیست. فقط ۲۴ سال سن دارد و رئال در نظر دارد که مثل رگیلون او را با بند بازخرید بفروشد تا درها به روی بازگشتش بسته نباشد.

براهیم دیاز با هفت گل و چهار پاس گل در ۳۹ بازی با میلان: بند خرید در قراردادش با میلان نیست اما روسونری ها دوست دارند که بماند. رئال مادرید البته فعلا جوان هایی نظیر وینیسیوس و رودریگو را در خط حمله دارد اما رئال از عملکردش در لیگ ایتالیا راضی است و می تواند قوای هجومی رئال را تقویت کند.

گرت بیل با شانزده گل و سه پاس گل در ۳۴ بازی با تاتنهام: یک سال دیگر از قراردادش مانده است. خودش گفته است که برای جلوگیری از هیاهوی خبری بعد از یورو تصمیمش را اعلام می کند. آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی اش از او تعریف کرد و ممکن است که بیل تا سال ۲۰۲۲ در رئال بماند و بعد از آن بازنشسته شود.

یوویچ با چهار گل و دو پاس گل در ۱۸ بازی با آینتراخت: مهاجم صرب دو سال پیش با ۶۰ میلیون یورو به رئال آمد اما عملکردش در سطح انتظارات نبود. با آینتراخت نتوانست سهمیه چمپیونزلیگرا بگیرد. آینتراخت می خواهد آندره سیلوا را بفروشد و با پول فروشش یوویچ را به خدمت بگیرد. باید دید که نظر کارلتو در موردش چیست.

مایورال با هفده گل و هفت پاس گل در ۴۷ بازی با رم : عملکرد خوبی در رم داشته اما بازگشتش غیرممکن است چرا که قرارداد قرضی او با رم یک سال دیگر اعتبار دارد و جالوروسی ها نمی خواهند از دستش بدهند.

کوبو با دو گل و چهار پاس گل در ۳۷ بازی با ویارئال و ختافه: هر چند که سال را با گل بقای ختافه در مقابل لوانته به پایان رساند اما فصل جالبی نداشت. فقط در ده تا از بازیهایش فیکس بود و کلا سه بازی ۹۰ دقیقه ای در این فصل داشت. درخشش در المپیک احتمالا باعث خواهد شد تا برای فصل بعد مشتری خوبی پیدا کند و قرضی جدا شود.

رینیر با یک گل و یک پاس گل در ۱۹ بای با دورتموند: یک سال دیگر با دورتموند قرارداد دارد اما رئال مادرید از فصل خاموش او با فقط ۳۳۹ دقیقه در دورتموند راضی نیست و می خواهد او را به تیمی دیگر منتقل کند.

وایخو با ۳۷ بازی در گرانادا: شرایط خط دفاعی رئال به حدی عجیب است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اگر واران و راموس جدا شوند شاید وایخو به عنوان مدافع میانی چهارم برگردد. از بازیکنان مهمی گرانادا در این فصل بود.

فران گارسیا با دو گل و سه پاس گل در رایو: میگل گوتیرز می تواند ذخیره مندی در فصل آینده باشد. اگر با رایو به لالیگا صعود کند قیمتش بیشتر می شود. رایو بند خریدش را دارد. دفاع چپی است که مدیران رئال خیلی دوستش دارند.

بازیکنانی که قابل برگرداندن هستند:  رئال مادرید می تواند رگیلن را با ۴۵ میلیون یورو از تاتنهام برگرداند که با توجه به مشکلات مالی خیلی بعید به نظر می رسد. رئال هنوز بند اغوا را هم در قرارداد اشرف با اینتر دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

حساب ویژه رئال مادرید روی ده بازیکن قرضی: ۱۷۷.۵ میلیون یورو می ارزند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ