مارکا: گرت بیل بعد از یورو بازنشستگی خود را اعلام می کند

0

رئال مادرید نیوز : گرت بیل بهترین روزهای فوتبالش را زیر نظر آنچلوتی داشت و با بازگشت مربی ایتالیایی شایعاتی در مورد حضورش در ترکیب رئال در فصل آینده مطرح شده است اما خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز مدعی است که نه آنچلوتی روی این مهاجم بازی می کند نه باشگاه دلیلی برای ماندن وی می داند و به احتمال زیاد بیل بعد از یورو از فوتبال بازنشسته می شود.

دیاز همان خبرنگاری است که دو سال پیش و در زمانی که زیدان اصرار به رفتن بیل داشت به شدت به مربی فرانسوی انتقاد می کرد و می گفت که زیزو با وی خصومت شخصی دارد و به همین خاطر به او بازی می دهد اما حالا مقاله ای در علیه وی منتشر کرده است!

در این مقاله نوشته شده است که بیل فقط در تیم ملی ولز خوشحال است  و نه در رئال و نه در تاتنهام آرامش کافی را نداشته است. پایان فصل او در  تاتنهام درخشان بود و حالا می خواهد با ولز در یورو بدرخشد اما بعد از آن به بازنشستگی فکر می کند و در حال حاضر به گفته این منبع وکیلش در حال مذاکره با رئال است تا راهکاری برای فسخ قراردادش در فاصله یگ سال به پایان مطرح شده است.

به گفته این منبع رابطه رئال با وکیل بیل یعنی جاناتان بارنت خوب است و مشکل اصلی این ایجنت با زیدان و بخشی از هواداران بود. حالا باید دید که این ادعا تا چه حد به حقیقت می پیوندد و آیا بیل در یورو آخرین بازیهای دوران فوتبالش را خواهد داشت یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارکا: گرت بیل بعد از یورو بازنشستگی خود را اعلام می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ