حال این روزهای رائول؛ با آرامش و سختکوشی مثل همیشه انجام وظیفه می کند

0

رئال مادرید نیوز : رائول گونزالس همیشه به عنوان یک ورزشکار یک الگو بوده است، قبلا به عنوان بازیکن و حالا مربی او بهتر از هر کسی فوتبال ار می فهمد و عاشق رئال مادرید است.

رائول به دور از هیاهوها پیرامون انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان و بحث هایی که در مورد خودش پیرامون یکی از گزینه های جانشینی زیدان مطرح بود، با آرامش کار خود را می کند و در کنار مانو فرناندز مدیر آکادمی سعی می کند که بهترین ترکیب را برای کاستیای فصل آینده بچیند. نه زمانی که به عنوان جانشین زیدان اسمش مطرح بود حواسش پرت شد و نه حالا که آنچلوتی انتخاب شده است.

رائول شخصیت آرامی دارد، خودش را کارمند باشگاه رئال مادرید می داند و با آرامش کارش را می کند. کاستیا با رائول تا یک قدمی صعود به لیگ دسته دو اسپانیا هم رفت اما در بازی پلی ماقبل پایانی با وجود تساوی مقابل ایبیزا از مسابقات حذف شد. حالا کاستیا باید فصل آینده در گروه بیست تیمی در کنار بارسلونای بی در لیگ دسته سه حضور داشته باشد و برای صعود به لیگ دسته دو تلاش می کند. رائول در رئال مادرید احساس آرامش دارد و به همین خاطر بود که پیشنهاد آینتراخت فرانکفورت را جدی نگرفت هر چند که بدون تردید همچنان گزینه ای برای نیمکت رئال در آینده خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

حال این روزهای رائول؛ با آرامش و سختکوشی مثل همیشه انجام وظیفه می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ