حساب ویژه پرز روی پینتوس؛ خرابکاری دوپونت را جمع می کند؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید تا کنون جدا از خرید آلابا به عنوان بازیکن و استخدام آنچلوتی به عنوان جانشین زیدان یک تغییر مهم دیگر هم داشته است : استخدام آنتونیو پینتوس بدنسازی که بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ در رئال کار کرد. شاید به ندرت در تیمی نظیر رئال استخدام بدنساز اهمیتی داشته باشد و شاید هیچ کس نداند که مثلا بدنساز رئال در فلان فصل چه کسی بوده است اما شدت مصدومیت ها در فصل ۲۱-۲۰۲۰ و عملکرد مملو از ابهام گرگوری دوپونت بدنساز رئال در کادر زیدان باعث شد تا رئال مادرید استخدام پینتوس را به عنوان یک خبر مهم اعلام کند و به نظر می رسد که این استخدام برای فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید هم بسیار استراتژیک است.

پینتوس در سال ۲۰۱۶ در حالی به رئال ملحق شد که با لیون قرارداد بسته بود. زیدان شخصا خواستار استخدام وی شد. زیدان اما از این که پینتوس به همراه وی در سال ۲۰۱۸ استعفا نداده بود، دلخور بود و به همین خاطر وقتی به رئال برگشت تصمیم گرفت که پینتوس را اخراج و گرگوری دوپونت بدنساز تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ را استخدام کند. حالا پینتوس دوباره برگشته و البته نکته مهم این جاست که نیکو میهیچ رئیس کادر پزشکی رئال مادرید در پست خود ابقا شده است. نکته ای که به وضوح نشان می دهد که مدیران رئال مادرید دوپونت را مقصر فصل مملو از مصدومیت رئال مادرید می دانند و به همین خاطر است که از کادر پزشکی حمایت و پینتوس را در کادر آنچلوتی استخدام کرده اند.

فلورنتینو پرز از اتفاقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ با بیش از شصت مصدومیت به شدت دلخور است و در نقطه مقابل کار پینتوس به خصوص در فصل ۱۷-۲۰۱۶ که به کسب دو جام بزرگ منجر شد را شاهکار می داند. البته دوپونت در شروع فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز با انتقادهایی مواجه شده بود اما بحران کرونا به کمکش آمد چرا که وقفه سه ماهه در مسابقات باعث شد تا همه مصدومان برگردند و رئال مادرید پایان فصل درخشانی داشت. اما فصل ۲۱-۲۰۲۰ که جد از کرونا با ۶۲ مصدومیت مختلف همراه شد با واکنش های منفی زیادی همراه بود.

زیدان رفت و دوپونت را با خودش برد و حالا پینتوس یک تغییر استراتژیک از نظر فلورنتینو پرز است. پینتوس فصل گذشته در کادر فنی کونته حضور داشت و قهرمان لیگ ایتالیا شد و حالا به رئال می آید. البته جیووانی مائوری بدنسازی همیشگی کادر آنچلوتی نیز پینتوس را همراهی خواهد کرد. در دوره اول آنچلوتی،  جیووانیمائوری نقش بدنساز را داشت که مدیران رئال به خاطر مصدومیت ها در نیمه دوم فصل ۱۵-۲۰۱۴ از او انتقاد کردند. مائوری بعد از همکاری با آنچلوتی در بایرن بازنشسته شد و جای خود را به پسرش فرانچسکو مائوری خواهد داد. فرانچسکو نقش دستیار پینتوس را در کادر فنی رئال خواهد داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

حساب ویژه پرز روی پینتوس؛ خرابکاری دوپونت را جمع می کند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ