رسوایی تاریخی «بارسا سه»/ وقتی می‌خواهی رئالی ها را تحقیر کنی اما قهوه‌ای می‌شوی!

0

رئال مادرید نیوز : سایت خبری “ورزش سه” همواره به طرفداری بیش از حد از بارسلونا شناخته می شود. سایتی که معمولا بردهای کوچک و کم اهمیت بارسلونا را با تیترهای حماسی و هیجانی برای مسی پوشش می دهد و بردهای بزرگ رئال مادرید را با دم دستی ترین تیترها مواجه می کند حالا مرتکب یک گاف تاریخی و مضحک شده است.

مترجمان «بارسا سه» برای این که کاری کنند تا بارسایی ها فاجعه های سالهای اخیر (کامبک خوردن جلوی انواع و اقسام تیم ها ، هشت تایی شدن جلوی بایرن و …) کمرنگ شود حالا مرتکب یک گاف عجیب شده اند و مدعی شده اند که تیم زنان رئال مادرید مقابل بارسلونا کامبک خورده و تحقیر شده است.

این در حالیست که داستان کلا چیز دیگری است. در لیگ زنان اسپانیا دو تیم به نام های «مادرید سی اف اف» و “رئال مادرید” وجود دارند که کلا دو تیم مختلف هستند اما مترجم بارسایی بارسا سه از هول حلیم توی دیگ افتاده و این دو تیم را اشتباه گرفته و در حالی که بارسا با مادرید سی اف اف بازی داشته این تیم را با رئال مادرید اشتباه گرفته آن هم در حالی که رئال مادرید امروز بازی سوسیه داد بازی داشت که اتفاقا کامبک زد و بازی دو بر صفر  باخته را با نتیجه سه بر دو عوض کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

البته به بارسایی های عزیز توصیه می کنیم که بیشتر از این وقتشان را تلف نکنند چرا که با ماندنی شدن کلاهبردار ۵۵۵ میلیونی  که هر سال به خصوص در بازیهای بزرگ کاری به جز کود دادن به چمن های فوتبال اسپانیا ( و سرتاسر اروپا)  انجام نمی دهد و با توجه به خرید بازیکنان درجه دو و سه تیم های دیگر به صورت رایگان برای فصل بعد، بهتر است که همچنان دلشان به تیم زنانشان خوش باشد و البته اگر نیاز است کلا خودشان هم تغییر جنسیت بدهند. البته احتمالا در این زمینه هم زیاد خوش شانس نخواهند بود چرا که زنان رئال در اولین فصل تاریخشان عملکرد قابل قبولی داشته اند و اگر زنان بارسا در این فصل موفق شده اند حاصل سالها تلاش و سرمایه گذاری بوده و وقتی که زنان رئال مادرید هم در سالهای آینده جا بیافتند، آنها در حوزه زنان هم شانس برای موفقیت نخواهند داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رسوایی تاریخی «بارسا سه»/ وقتی می‌خواهی رئالی ها را تحقیر کنی اما قهوه‌ای می‌شوی!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ