جشن و سرور در اردوی زنان رئال مادرید پس از کسب سهمیه چمپیونزلیگ

0

مرجع خبری رال مادرید : رئال مادرید اولین فصل تاریخش را در حالی سپری می کند که تیم آزنار توانسته در فاصله دو هفته به پایان حضور در اروپا را نهایی کند. کنتی روبلس یکی از گلزنان رئال پس از پیروزی مقابل سوسیه داد به دوربین ها گفت :” سلام رئالی ها. به چمپیونزلیگ رسیدیم. به همین خاطر می توانیم با خیال راحت در دو بازی آخر شرکت کنیم.”

دفاع راست مکزیکی که از اتلتیکو به رئال آمده فصل درخشانی داشته است. زنان رئال مادرید حالا در حالی در دو بازی بعدی شرکت می کنند که صعودشان به چمپیونزلیگ قطعی شده و صرفا برای نایب قهرمانی بازی می کنند. فصل برای تیم زنان رئال آسان نبود چرا که این اولین فصل تاریخ رئال بود و همه تیم های خودشان  را تقویت کرده بودند اما تیم زنان رئال ۲۲ برد، چهار تساوی و شش شکست داشت.  البته زنان رئال در جام حذفی موفق نبودند و در یک چهارم نهایی توسط مادری دسی اف اف حذف شدند.

به هر صورت زنان رئال فصل بعد در چمپیونزلیگ جوانان حضور خواهند داشت که با جوایزی بیشتر و با شکلی مدرن تر برگزار می شود.در حال حاضر تیم زنان رئال به هدف اصلی فصلش که کسب سهمیه چمپیونزلیگ بود، دست یافته و به همین خاطر است که جشن و سرور در اردوی این تیم حاکم است.

فوتبال زنان فوتبال بانوان اروپا عکس فوتبال زنان تیم زنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

جشن و سرور در اردوی زنان رئال مادرید پس از کسب سهمیه چمپیونزلیگ

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ