اطلاعات محرمانه استقلال را افشا کردند/ ماجرای اسماعیلی را لو دادند

0

پرسپولیس نیوز – یکی از مسئولان باشگاه استقلال با حمایت قاطع از تصمیم اتخاذ شده توسط کادر فنی مبنی بر عدم مراجعه بازیکنان استقلال به این مرکز مدعی شد اگر جلوی اتفاقات رخ داده گرفته نمی‌شد، قطعاً طی روزهای آینده دردسرهای به مراتب بزرگ‌تری برای استقلال به وقوع می‌پیوست.

افشای اطلاعات محرمانه

این مسئول درباره دلیل ناراحتی مربیان استقلال به خبر ورزشی گفت: شکل مصدومیت، طول درمان و زمان بازگشت یک بازیکن به میادین جزو اطلاعات محرمانه هر تیمی محسوب می‌شود و پزشکان به هیچ عنوان نباید چنین مواردی را بدون هماهنگی با باشگاه رسانه‌ای کنند ولی چنین قاعده‌ای در مورد شرایط فرشید اسماعیلی رعایت نشده و یکی از پزشکان مرکز فیزیوتراپی مورد نظر به راحتی هرچه تمام‌تر و بدون هماهنگی با کادر فنی و مدیریتی استقلال در مورد هافبک ما اطلاع‌رسانی کرده است. اینکه حرف‌های ایشان درست است یا خیر بحث دیگری است ولی نکته مهم‌تر و تلخ تر، افشای اطلاعات محرمانه استقلال تلقی می‌شود.

تفاوت اسماعیلی با کنعانی زادگان

 نکته دیگری که باعث ناراحتی کادر فنی استقلال شده تفاوت رفتاری برخی از پزشکان این مرکز هنگام در مورد بازیکنان استقلال و پرسپولیس است.

ظاهراً تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم برای درمان به فیزیوتراپی مورد نظر مراجعه می‌کنند. البته استقلالی‌ها با این مسئله مشکلی ندارند ولی مدعی اند چطور وقتی کنعانی زادگان مصدوم بود، اصلاً در مورد وضعیت این بازیکنان، زمان بازگشت او به میادین و شرایط جسمانی‌اش اطلاع‌رسانی نمی‌شد اما پیرامون اسماعیلی چنین کاری به راحتی هرچه تمام‌تر صورت گرفت؟

اطلاعات محرمانه استقلال را افشا کردند/ ماجرای اسماعیلی را لو دادند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ