حمایت حزب هاشمی رفسنجانی از عبدالناصر همتی

0

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفتگویی با شماره روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) روزنامه سازندگی، از حمایت رسمی حزب متبوعش از عبدالناصر همتی در انتخابات سخن گفت.

کرباسچی در بخشی از این  گفتگو اظهار داشت: آقای همتی در این روزها بسیار خوب عمل کردند و سخنان معقولی بیان کردند… در شرایط فعلی به نظر ما آقای همتی کسی است که مسائل کشور را می‌شناسد و به خصوص با توجه به تخصص شان در بعد اقتصادی راه‌حل‌های علمی و معقول برای حل نسبی مشکلات دارد اما خواسته و تلاش ما این است که همه نیروهای اصلاح طلب با استفاده از صندوق رای و تک تک آراء شهروندان حرکت کند.”

کرباسچی کارگزاران چه کسانی هستند غلامحسین کرباسچی الان کجاست عبدالناصر همتی سوابق غلامحسین کرباسچی خانواده هاشمی رفسنجانی حزب کارگزاران حامیان عبدالناصر همتی جزب و جناح عبدالناصر همتی توئیتر عبدالناصر همتی بیوگرافی عبدالناصر همتی اینستاگرام عبدالناصر همتی

وی با بیان اینکه “ما در کارگزاران سازندگی به دنبال این هستیم که مجموعه اصلاح‌طلبان با استفاده از سلاح رأی وارد صحنه انتخابات شوند”، گفت: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

حزب کارگزاران سازندگی  توسط ۱۶ نفر از اعضای هیئت دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، در آذر ۱۳۷۴ خورشیدی آغاز به کار کرد. سنگ بنای حزب کارگزاران درست در مقطعی گذاشته شد که یک سال و نیم از عمر دولت دوم اکبر رفسنجانی باقی‌مانده بود. کارگزاران نخستین حزب سیاسی در ایران بود که در درون دولت شکل گرفت.  هستهٔ اصلی حزب سازندگی را نیروهای سیاسی دولت اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل می‌دهند. رهبر معنوی حزب سازندگی اکبر هاشمی رفسنجانی بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ