عبدالناصر همتی داماد کیست ؟ +عکس همسرش

سپیده شبستری دختر کیست ؟ اهل کجاست؟

4

عبدالناصر همتی Abdolnaser Hemmati  بانکدار و اقتصاد دان و رئیس کل بانک مرکزی ایران متولد ۲۰ فروردین سال ۱۳۳۵ در کبودرآهنگ همدان است که در حال حاضر رئیس بانک مرکزی و استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و کارشناس رسمی دادگستری در امور سرمایه‌گذاری، پولی و اعتباری فعالیت می‌کند و برای انتخابات سبزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ تایید صلاحیت شد.

همسر عبدالناصر همتی کیست

عبدالناصر همتی با سپیده شبستری ازدواج کرده است. او درباره همسرش گفته: در جریان افزایش قیمت ها هستیم و اینطور نیست که بی خبر باشیم. در منزل هم همسرم قیمت ها را به بند اعلام می کند و او هم همانند سایر مردم از گرانی ها شاکی است.

همسر عبدالناصر همتی عبدالناصر همتی اهل کجاست عبدالناصر همتی شغل سپیده شبستری سپیده شبستری کیست سپیده شبستری اهل کجاست سپیده شبستری خانواده عبدالناصر همتی بیوگرافی عبدالناصر همتی اینستاگرام عبدالناصر همتی

مصاحبه‌ سپیده شبستری، همسر عبدالناصر همتی

این گفتگو به نماینده‌ی هر کاندیدا برای شناخت خصوصیت‌های شخصی نامزدها اختصاص داشت، اما همتی ترجیح داد همسرش را به عنوان نماینده خود به تلویزیون معرفی کند.

سپیده شبستری که لیسانس اقتصاد و دکترای مدیریت دارد، در این مصاحبه ضمن پاسخ به سوالات تک‌کلمه‌ای در مورد «همتی» گفت: همتی مرد روزهای سخت است؛ مردم از رای دادن به او پشیمان نخواهند شد.

همتی چه کار کرده؟

همسر آقای همتی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای همتی اخیرا بر مشکل خاصی فائق آمده است؟ گفت: بله یک چالش و مشکل بزرگی اخیرا ایجاد شد و آن نوسان نرخ ارز بود که او بر این موضوع فائق آمد.

وی افزود: اواخر تیر سال ۱۳۹۷ که او ریاست بانک مرکزی را پذیرفت برخی از دوستان، کارشناسان اقتصادی و حتی افرادی که در سمت‌های اقتصادی فعالیت داشتند به او گفتند که زحمت نکش و خود را خسته نکن؛ دلار تا ۴۰ و ۶۰ هزار تومان بالا می‌رود و با این حرف، کاملا دل ایشان را خالی کردند.

خانم شبستری اضافه کرد: روز‌های خیلی سختی گذشت، اما به یاری خداوند و با تصمیمات و تمهیدات، او توانست بر این افزایش نرخ ارز فائق بیاید و آن را پایین بیاورد

در ادامه؛ مجری برنامه با بیان برخی واژه ها از خانم شبستری خواست نخستین واژه ای که در وصف آقای همتی به ذهنش می رسد چیست؟

خانم شبستری در پاسخ به واژه ”شفافیت“، عملکرد؛ ”ساده زیستی“، روحیه؛ ”نخبگان“، مشورت؛ ”بخش خصوصی“، باور و در برابر واژه ”تحول“ ، جامعه را نام برد.

او در پاسخ به این پرسش که در یک دقیقه آقای همتی را توصیف کند، گفت: آقای دکتر همتی فردی بسیار مهربان، خوش قلب، مسئولیت پذیر، با تجربه, نخبه ، قابل اتکاء و مرد روزهای سخت است.

وی در پایان از مردم خواهش کرد حتماً به آقای همتی رای دهند و مطمئن باشند که پشیمان نخواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. آیهان می گوید

    ایشون از گرانی ها شاکی نباشن پاسخگو باشن. مگه مشاور اقتصادی روحانی نیستن؟ مملکتو خوردن جیب تک تکمون رو زدن سفره هامون رو خالی کردن حالا هم از گرانی ها شاکی هستن؟!!!

    1. احمد می گوید

      گرانی و تورم و بدبختی؛نتیجه سیاست خارجی غلط و ایجاد تنش در منطقه و تقابل با دنیا هست.که اونم معلومه باعث وبانیش چه کس یا کسانی هستند.پس هیچ ربطی به همتی و یا حتی روحانی نداره.برو مصاحبه دکتر ظریف را گوش کن تا بفهمی ریشه بدبختی ما کجا هست…..

  2. وحید می گوید

    بی عرضگی خودت رو گردن کس دیگه ننداز جناب بی همت.جیب خودت رو ب اندازه کافی پر کردی

  3. سیدی می گوید

    دکتر عبدالناصر همتی