سبایوس:«باید با آنچلوتی صحبت کنم/ هرگز به بارسلونا نمی روم»

0

رئال مادرید نیوز: دنی سبایوس هافبک آندلوسی در مورد احتمال بازگشتش به رئال در فصل بعد صحبت کرد.

در رئال مادرید می مانی؟” امسال به عنوان بازیکن تجربه اندوزی کردم و به نظرم زمانش رسیده که با یک قرارداد بلندمدت به باشگاهی بروم و بازیم را نشان بدهم. آنچلوتی تازه آمده و باید صحبت کنیم. هرگز با او کار نکردم اما بازیکنان از او تعریف می کنند. قطعا حضورش برای رئال خوب است.”

رفتن زیدان :” می دانیم که چه چیزهایی به رئال داده و حیف شد که رفت. زیدان همیشه با من صادق بود. به من گفت که بازیکنی برای آینده در رئال هستم. از او خوساتم تا قرضی جدا شود و به من گفت که یک سال در رئال به اندازه هشت سال در خارج از رئال ارزش دارد. این به من کمک کرد تا بازیکن بهتری شوم.”

وقتی به رئال آمدی چه چیزی کم داشتی؟” خیلی جوان بودم. بازیکن مهمی در بتیس بودم و به قهرمان اروپا ملحق شدم و سخت بود در تیم قرار بگیرم. شروع خوبی مقابل الاوز با دو گل داشتم اما کار مشکلی بود که جا بیافتم. حالا ۲۴ ساله هستم و نسبت به آن زمان بازیکن خیلی بهتری هستم.”

بهترین مربیانت؟” در بتیس خیلی لذت می بردم. از بچگی بتیسی بودم. در آرسنال با آرتتا راحت بودم و در تیم ملی هم شرایط خوب بوده است اما در بتیس بیشتر با ویکتور سانچز راحت بودم.”

اگر از پی اس جی ، یووه و بارسا پیشنهاد داشته باشی کدام را انتخاب می کنی؟” هرگز به بارسلونا نمی روم چرا که رویایم موفقیت در رئال است.”

کانته:” برخی فکر می کنند که خیلی دفاعی است اما با توپ خیلی خوب کار می کند و بسیار کامل است.”

چه انتظاری از امسال داری؟” در ابتدا باید با مربی صحبت بکنیم و ببینیم که نظر من و نظر او چیست. در لیست اولیه یورو نبودم و به زودی جام جهانی را داریم. باید شفاف صحبت کنیم. این که قرضی در تیمی باشی با این که قرارداد طولانی داشته باشی خیلی فرق دارد. در دو سال اخیر در حس و حال تیم با اطمینان خاطر نبودم و حالا می خواهم جا بیافتم و خوشحال باشم. آرتتا مربی ایست که سالها با گواردیلوا کار کرده است. تا چند سال دیگر می تواند از بهترین ها باشد اما دوست دارم به لالیگا برگردم. سویا؟ باشگاه  بزرگی هستند اما هرگز در آن جا بازی نمی کنم.”

مربیگری:”مشکل است. سخت است که خودت را جای زیدان بگذاری. مربیگری در رئال مشکل ترین کار دنیاست. زیدان؟ شماره تلفنش را نداشتم که با هم خداحافظی کنیم اما قطعا در آینده همدیگر را خواهیم دید.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سبایوس:«باید با آنچلوتی صحبت کنم/ هرگز به بارسلونا نمی روم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ