ژاله صامتی بازیگر «سریال زیرخاکی ۲» + عکس

0

عکس های ژاله صامتی بازیگر نقش پریچهر همسر فریبرز با بازی (پژمان جمشیدی) در سریال «زیرخاکی ۲» در خرداد ۱۴۰۰

مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال زیرخاکی ۲ ژاله صامتی زمان پخش سریال شبکه یک دختر و فرزندان ژاله صامتی بیوگرافی ژاله صامتی بازیگران سریال زیرخاکی 2 اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانمعرفی سریال : مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی ۲» ادامه سریالی به همین نام به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که نخستین فصل این سریال در رمضان ۱۳۹۹ پخش شد.

داستان سریال : فصل اول «زیرخاکی» در بستر وقایع ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی در ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه یک پخش شد. فصل اول این سریال با تلاش ناکام فریبرز باغ بیشه برای خروج از کشور، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. حالا باید منتظر ماند تا فرجام ماجراجویی فریبزر و خوش‌شانسی‌ها و ناکامی‌هایش را در فصل دوم از تلویزیون دید. .

بازیگران سریال : پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

ساعات پخش سریال : روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته خلاصه‌ای از فصل اول سریال پخش و از روز جمعه قسمت اول فصل دوم مجموعه تلویزیونی “زیرخاکی” روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال زیرخاکی ۲ ژاله صامتی زمان پخش سریال شبکه یک دختر و فرزندان ژاله صامتی بیوگرافی ژاله صامتی بازیگران سریال زیرخاکی 2 اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران

صحبت های ژاله صامتی بازیگر نقش پریچهر درباره سریال زیرخاکی ۲

ژاله صامتی پیرامون آخرین فعالیت‌ های خود در عرصه بازیگری گفت: راستش را بخواهید سال گذشته و پس از پخش «زیرخاکی ۱» خبر‌های کذب زیادی را به نقل از من و به دروغ در برخی رسانه‌ ها منتشر کردند و در برخی موارد حتی برداشت‌ های شخصی خود را از من و این مجموعه نوشتند و موجب ناراحتی برخی همکارانم از من شدند و من به همین دلیل قصد داشتم فعلا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکنم البته این را هم باید بگویم که خیلی از دوستان رسانه‌ای هم بوده و هستند که به من لطف داشته و دارند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

این بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون پیرامون مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی ۲» ابراز کرد: در مورد مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی ۲» فقط می‌توانم بگویم که از تماشای آن بسیار ذوق زده خواهید شد چراکه فصل جدید این مجموعه بسیار جذاب حتی جذاب‌ تر از «زیرخاکی ۱» شده است، چرا که به طبع همه عوامل به ویژه بازیگران و کارگردان این مجموعه در موقعیت خود جا افتاده‌اند و از طرفی بازخورد‌های این مجموعه را در سری اول آن دیده بودیم و این موضع کمک بسیاری کرد که فصل جدید مجموعه «زیرخاکی» جذاب‌تر و دیدنی‌تر شود، من فکر می‌کنم که فصل جدید این مجموعه به محبوبیت بیشتری دست خواهد یافت چرا که فوق العاده شده است.

مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال زیرخاکی ۲ ژاله صامتی زمان پخش سریال شبکه یک دختر و فرزندان ژاله صامتی بیوگرافی ژاله صامتی بازیگران سریال زیرخاکی 2 اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانصامتی به تاثیر کرونا بر روند کاری خود طی یک سال و نیم گذشته اشاره و ابراز کرد: ما بازیگران بدبختیم چراکه همه هنگام سر کار ماسک می‌زنند، اما نمی‌توانیم بنابراین خودتان قضاوت کنید در شرایطی که ما هنرمندان برای سرگرمی مردم جلوی دوربین می‌رویم و مجبوریم که ماسک نزینم چه قشری از مشاغل در اولویت واکیسنه شدند قرار دارند، اما متاسفانه حتی ما را در رده بندی شغلی هم قرار ندادند چه برسید به اینکه بخواهند ما را در اولویت واکسیناسیون قرار بدهند.

وی در همین راستا ابراز کرد: شما فکرش را بکنید زمانی که هنگام کار گریم می‌شویم چطور می‌توانیم حتی در پشت صحنه ماسک بر روی صورت داشته باشیم، انصاف همه عوامل در سر کار ماسک می‌زنند و واقعا پروتکل‌های بهداشتی در سریال «زیرخاکی ۲» به طور جدی رعایت شد و هیچ خطایی از هیچ کسی سر نزد حتی یک لحظه هم کسی ماسک را از صورتش بر نداشت، اما باز هم این شرایط برای ما بازیگران خطرناک است چراکه ما وقتی وارد لوکیشن‌های داخلی و در بسته می‌شویم حدود ۴۰ نفر آدم هستند که در پشت صحنه هستند و همه ماسک بر صورت دارند، اما به هر حال در‌ها طولانی مدت بسته است و هوایی جریان ندارد و اگر یک نفر در این میان ناقل ویروس باشد و عطسه کند دیگرکاری از دست ما بر نمی‌آید.

مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال زیرخاکی ۲ ژاله صامتی زمان پخش سریال شبکه یک دختر و فرزندان ژاله صامتی بیوگرافی ژاله صامتی بازیگران سریال زیرخاکی 2 اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانبازیگر نقش پریچهر در سریال «زیرخاکی ۲» همچنین ابراز کرد: حتی در صحنه‌ هایی حضور داریم که قرار است به طور مثال ۵۰ هنرور کنار ما به ضبط یک صحنه شلوغ بپردازیم دیگر در این شرایط که همه جلوی دوربین هستند و نمی‌شود ماسک زد چه می‌توان کرد.

صامتی پیرامون کیفیت بسیار بالای سریال «زیرخاکی ۲» بیان کرد: من فکر می‌کنم سریال «زیرخاکی ۲» جدای تمام سریال‌ های تلویزیونی است و من بیشتر این سریال را یک اثر سینمایی در قاب تلویزیون توصیف می‌کنم چراکه یک گروه بسیار حرفه‌ای سینمایی پشت این مجموعه هستند و به جرأت می‌توان گفت سریال زیرخاکی هیچ شباهتی با سریال‌ های دیگر که به شکل روتین از رسانه ملی پخش می‌شوند ندارد. سریال «زیرخاکی ۲» علاوه بر اینکه یک سریال الف ویژه است گروه سازنده اش نیز الف ویژه هستند چراکه این مجموعه تلویزیونی را با سخت گیری‌های سینمایی ساختند و من از بازی در آن لذت.

مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران سریال شبکه یک سریال زیرخاکی ۲ ژاله صامتی زمان پخش سریال شبکه یک دختر و فرزندان ژاله صامتی بیوگرافی ژاله صامتی بازیگران سریال زیرخاکی 2 اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگرانوی پیرامون جذابیت همکاری با پژمان جمشیدی خاطرنشان کرد: من با پژمان جمشیدی قبلا هم در سینما و تئاتر کار کرده بودم، ما نقش‌ های زیادی از جمله مادر و پسر، نامزد، خواهر و برادر بازی کردیم و در مجموعه زیرخاکی در قالب نقش دو همسر به ایفای نقش پرداختیم و این برایم خیلی جذاب بود و از این بابت که تا به امروز در کار‌های بسیار خوبی که همه را شگفت‌ زده کرده بازی کردم خوشحالم و خدا رو شکر می‌کنم.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ