موندو : ۳ نام جدید برای تقویت خط هافبک

0

بارسا نیوز – شرایط این بازیکنان بررسی میشود.

 

طبق گزارش موندو ، مدیریت ورزشی باشگاه مطابق با سلیقه  فوتبالی رونالد کومان به دنبال جایگزین جدیدی برای واینالدوم است ، بازیکنی که در یک قدمی بارسلونا بود اما پیشنهاد بزرگ پاریسن ژرمن باعث شده که او از بارسلونا دور شود. حالا باشگاه گزینه های جدیدی را دنبال میکند.

 

به گزارش TV3 ، میگل مرینو ( رئال سوسیداد ) رایان گرانبروخ ( آژاکس ) فابیان رویز ( ناپولی ) بازیکنانی هستند که در دستور کار باشگاه قرار گرفتند هر چند که باشگاه مشکلات مالی بزرگی دارد.

 

در ماه می لوئیس کانوت عنوان کرد که بارسلونا علاقه زیادی به گرانبروخ ۱۹ ساله دارد. باشگاه قصد داشت که زمانی که وی ۱۵ سال سن داشت با وی امضا کند در حال حاضر خیلی ها این بازیکن ۱۹۰ سانتی متری را با رایکارد مقایسه میکنند. نماینده این بازیکن مینو رایولا است و قراردادش تا سال ۲۰۲۳ با هلندی ها اعتبار دارد و خروجش با کمتر از۳۰ میلیون یورو امکان پذیر نخواهد بود.

 

فابیان رویز ۲۵ ساله سال هاست که مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد و در گذشته نیز عنوان شد بارسلونا با نماینده بازیکن تماس گرفته و اطمینان داده میشود که سران ناپولی با مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو حاضر به فروش یازیکن میشوند چیزی که در حال حاضر دست نیافتنی است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

موندو : ۳ نام جدید برای تقویت خط هافبک

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ