برنامه رئال مادرید برای فصل بعد: ماجرای میلیتائو و اودگارد تکرار نشود

0

رئال مادرید نیوز : پس از اولین فصل بدون جام از فصل ۱۰-۲۰۰۹ تا کنون، رئال مادرید تصمیم گرفته است که در این تابستان یک بازسازی عمیق را داشته باشد، تصمیمی استراتژیک که فارغ از شرایط هر مربی ایست. آنچلوتی پس از رفتن زیدان هدایت تیم را به عهده گرفته است و باید به بازسازی ترکی رئال کمک کند.

داوید آلابا اولین خرید تابستانی رئال است و خریدهایی نظیر هالند و امباپه همچنان گزینه های رویایی رئال هستند هر چند که خرید هر دوی آنها مشکل است. اما به نظر می رسد که برای فصل بعد نقش جوان ها خیلی پررنگ تر از قبل خواهد بود.

مارکا گزارش داده است که جوان سازی و بازسازی ترکیب رئال مادرید با فروش بازیکنان مازاد نظیر بیل و ایسکو باید آغاز شود تا جا برای جوان ها باز شود. بازیکنانی نظیر والورده، وینیسیوس، رودریگو، میلیتائو، اودگارد، مندی و میگل گوتیرز بخش مهمی از آینده رئال هستند و باید در مورد آینده براهیم تصمیم گرفته شود. باشگاه حس می کند که نباید ماجرای میلیتائو تکرار شود. بازیکنی که در دو فصل اولش در رئال با بی عدالتی روی نیمکت نشست و تازه وقتی که از سر ناچاری و به اجبار در ترکیب قرار گرفت خودش را نشان داد و ثابت کرد که می تواند آینده درخشانی در رئال داشته باشد. در حقیقت میلیتائو در فصل اولش در رئال فقط دو بار دو بازی پیاپی داشت نکته ای که نشان می دهد زیدان به او به اندازه کافی فرصت نداده است. میلیتائو در فصل اولش فقط ۱۴۶۹ دقیقه در ۲۰ بازی داشت.

آمار میلیتائو در فصلی که گذشت به ۱۷۲۹ دقیقه در ۲۱ بازی با دو گل و یک پاس گل رسید اما علت اصلی بازی کردنش مربوط به مصدومیت راموس و ابتلای واران به کرونا و مصدومیتش بود. در فصل گذشته فقط دو بازیکن زیر ۲۵ سال در ترکیب رئال نقش داشتند: مندی که ششمین بازیکن تیم بود و در ۶۹ درصد دقایق حضور داشت و وینیسیوس که دهم بود و در ۵۷ درصد دقایق حضور داشت. ماجرای اودگارد نیز عجیب تر بود. زیدان شخصا خواستار بازگشت بازیکن نروژی شد  و هر چند که خود بازیکن ترجیح می داد در سوسیه داد بماند اما با اصرار مربی فرانسوی، اودگارد به رئال آمد. اودگارد در دو بازی اول فصل رئال مقابل بتیس و سوسیه داد فیکس بود اما به تدریج کمرنگ و کمرنگ تر شد و در حالی که در نیم فصل اول فقط ۹ بازی و ۶۷ دقیقه داشت تصمیم گرفت راهی آرسنال شود. اودگارد هنوز دو سال دیگر با رئال قرارداد دارد و  باشگاه ترجیح می دهد که مارتین فصل بعد در تیم باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

برنامه رئال مادرید برای فصل بعد: ماجرای میلیتائو و اودگارد تکرار نشود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ