گزارش مهر/ خطری که آکادمی استقلال را تهدید می‌کند/ فریب بازیکنان با وعده

0

گزارش مهر/ خطری که آکادمی استقلال را تهدید می‌کند/ فریب بازیکنان با وعدهاستقلال را فریب می‌دادند تا به این باشگاه نزدیک شوند، امروز در آکادمی پیدا شده است.به گزارش ساتین و به نقل از مهر، بعد از کنار رفتن ناصر فریاد شیران از آکا”>اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)استقلال را تهدید می‌کند/ فریب بازیکنان با وعده”>

پایگاه خبری ساتین- سر و کله افراد سودجویی که در گذشته با وعده‌های پوچ و تو خالی شان مدیران استقلال را فریب می‌دادند تا به این باشگاه نزدیک شوند، امروز در آکادمی پیدا شده است.

به گزارش ساتین و به نقل از مهر، بعد از کنار رفتن ناصر فریاد شیران از آکادمی باشگاه استقلال، هنوز جانشین وی انتخاب و معرفی نشده تا خلاء مدیریتی برای تیم‌های پایه این باشگاه تبدیل به معضلی تازه شود.

در روزهای اخیر تعدادی از بازیکنان تیم‌های پایه استقلال اقدام به فسخ قرارداد خود با این باشگاه کرده‌اند که در بین آنها تعدادی از استعدادهای پایه نیز به چشم می‌خورند.

در بین بازیکنانی که اقدام به فسخ قرارداد کرده‌اند، بازیکنی نیز حضور دارد که در فضای مجازی مانور بسیاری روی او صورت گرفته و حتی القاب مختلفی هم به این بازیکن که چیزی در حدود ۱۶ تا ۱۷ سال دارد داده و او را با بازیکنان بزرگ قیاس کرده‌اند.

این در حالی است که تنی چند از مربیان سابق و کنونی تیم‌های پایه استقلال اذعان داشته‌اند که این بازیکن جوان به هیچ وجه آن چیزی نیست در فضای مجازی روی او مانور شده است و حتی برخی از مربیان سابق وی بیان داشته‌اند که اگر نبود برخی فشارها، حتی او را در تیم استقلال حفظ هم نمی‌کردند.

این بازیکن حتی در زمان مدیریت فریاد شیران به دلایل انضباطی و اخلاقی از آکادمی اخراج شده بود و بعد از مدتی به واسطه تعهدی که داده بود به تیم‌های پایه بازگشته بود.

در سالهای اخیر برخی افراد سودجو از داخل و خارج کشور همواره با وعده‌های مالی پوچ و تو خالی دست به فریب مدیران استقلال زده تا خود را به باشگاه نزدیک کنند و از این طریق برای خود در فضای مجازی کسب فالوور کنند، امروز با استفاده از خلاء مدیریتی در آکادمی به برخی از بازیکنان جوان و دارای استعداد نزدیک شده و به آنها وعده ترانسفر به لیگ‌های پرتغال و هلند داده‌اند.

این افراد سودجو اخیراً استراتژی خود را تغییر داده و قصد دارند با نفوذ روی بازیکنان جوان و کم تجربه تیم‌های پایه استقلال به نفوذ در هواداران این تیم بپردازند.

افرادی که سابقه جعل فیش بانکی به حساب ستاره‌های سابق استقلال را دارند و نقش آنها در فراری دادن برخی از ستاره‌های خارجی سابق این تیم پررنگ و فراموش نشدنی است، امروز با وعده ترانسفر بازیکنان شانزده هفده ساله به لیگ‌های معتبر اروپایی، به آنها نزدیک شده‌اند و همراه آنها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مانور می‌دهند.

مدیران باشگاه استقلال باید این روزها بیشتر از گذشته حواس شان به آکادمی و بازیکنان تیم‌های باشد و اجازه نفوذ چنین افراد سودجویی که همواره مترصد نفوذ به باشگاه استقلال هستند را ندهند.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش مهر/ خطری که آکادمی استقلال را تهدید می‌کند/ فریب بازیکنان با وعده

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ