ادامه افشاگری‌های فریادشیران: پیشکسوت دلال و پادوی من، بازیکن آکادمى را بردند تا قلیان بکشد!

0

ادامه افشاگری‌های فریادشیران: پیشکسوت دلال و پادوی من، بازیکن آکادمى را بردند تا قلیان بکشد!استقلال، در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون آکادمی استقلال و عرفان باقری بازیکن رده امید این تیم با ساتین گفت و گو و به نکاتی عجیب اشاره کرده تا روند افشاگری هایش را ادامه دهد.به گزارش فوتبال”>اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین- ناصر فریادشیران مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال، در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون آکادمی استقلال و عرفان باقری بازیکن رده امید این تیم با ساتین گفت و گو و به نکاتی عجیب اشاره کرده تا روند افشاگری هایش را ادامه دهد.

به گزارش ساتین، فریادشیران در ابتدا گفت: “ابتدا باید به هواداران استقلال بگویم به مطالبی که در صفحات هواداری منتشر می شود زیاد توجه نکنند و جدی نگیرند چون این صفحات رسمی و قانونی نیستند. باشگاه استقلال سایت رسمی دارد و می توانند اخبار همه رده‌ها را از مجاری رسمی پیگیری کنند.”

فریاد شیران در پاسخ به سوالی در این باره که این روزها اخبار عجیبی در خصوص آکادمی باشگاه استقلال و شخص شما و جدایی بازیکنی به اسم عرفان باقری در صفحات هواداری و برخی رسانه‌ها دست به دست می‌شود اینطور پاسخ می دهد:” یک پیشکسوت دلال افتاده دنبال باقری. این بازیکن باکیفیت است اما بچه ساده‌ای است و افراد حیوان صفت در تیم های پایه زیاد هستند و دور و بر استقلال هم این افراد زیاد هستند و همه می‌دانند که چطور برای چند بازیکن مشکل درست کردند. یعنی به شکلی که این بازیکنان تحت سلطه این افراد بودند و هستند و متاسفانه با این روند خواهند بود و هر کاری که دوست دارند با این بازیکنان کرده‌اند و می‌کنند. البته باید بگویم که پوشیدن پیراهن استقلال لیاقت می‌خواهد. به زودی برای فردی که در آکادمی استقلال، پادوی من بود و در داخل باشگاه هم فعالیت داشت اتفاقاتی رقم خواهد خورد که به گوش شما هم می‌رسد. او به همراه آن پیشکسوت دلال و یک مربی دلال که اخراج شد؛ این سه نفر به همراه بازیکن ۱۶ ساله می‌رفتند قلیان می‌کشیدند!”

فریادشیران خانواده ها را هم نصیحت می‌کند:”به خانواده ها تذکر می‌دهم که در آکادمی ها مراقب فرزندان خود باشند. چه دلیلی دارد یک پیشکسوت صبح تا شب در آکادمی باشد؟ آن افراد به آکادمی ضربه زدند. البته به من ضربه‌ای وارد نشد. قبل از من آنجا طور دیگری اداره می‌شد اما همین که من رییس آکادمی شدم و از همان روز اول گفتند در آکادمی آب معدنی نیست و فریادشیران فقط دیوار را رنگ کرده است. من دیوارهای آکادمی استقلال را رنگ کردم و قبلی ها خانواده‌ها را رنگ کردند! از بازیکن استوری می گذارد و ۲۰۰-۳۰۰ هزار تومان می‌گیرد اما من آکادمی را تا جایی که می‌توانستم زیبا و در شان باشگاه استقلال درست کردم.”

 فریادشیران در مورد اینکه می‌گویند باقری از تیم های دیگر پیشنهاد دارد و با توجه به اینکه از آکادمی دستمزدش را کامل دریافت نکرده، می تواند قراردادش را فسخ کند گفت: “تاکید می‌کنم پوشیدم پیراهن استقلال لیاقت می‌خواهد. پرداختی در اینجا مهم نیست و من وظیفه پرداخت پول نداشتم و مسائل مالی برعهده باشگاه است. قرارداد این بازیکن ۵ ساله است و باید خوشحال باشد که بازیکن استقلال است و با پررویی نگوید من را پرسپولیس می‌خواهد، آقای بازیکن، تو را باید فرهاد مجیدی بخواهد.”

فریادشیران در پایان گفت:” من دور آکادمی باشگاه استقلال حصار الکترونیکی گذاشته بودم که افراد دلال وارد آکادمی نشوند و این برق گرفتن باعث شد تا بروند مصاحبه کنند و بگویند که من پول گرفتم. آنهایی که گفتند من پول گرفتم باید در دادسرا پاسخگو باشند. از تک تک آنها و کسانی که علیه من مطلب نوشتند، شکایت کرده اما و تا آخر نه به کسی رضایت می‌دهم و نه کوتاه می‌آیم. باید ادعاهایشان را در دادسرا ثابت کنند.”

گفت و گو از سعید لطفی/ پایگاه خبری ساتین

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ادامه افشاگری‌های فریادشیران: پیشکسوت دلال و پادوی من، بازیکن آکادمى را بردند تا قلیان بکشد!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ