آلابا، یک آچارفرانسه بی نظیر؛ به دنبال تکرار خاطره خوش کروس

0

رئال مادرید نیوز : آلابا پیش از یورو گفت که بازیکنی انعطاف پذیر است که برایش فرقی ندارد که در چه پستی بازی کند. کاپیتان تیم ملی اتریش همواره نشان داده است که بازیکنی است که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد و آنچلوتی نیز در رئال می تواند از او در پست دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک میانی استفاده کند.

آلابا در اولین بازی تیم ملی اتریش در مقابل مقدونیه شمالی عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد چرا که روی گل دوم یک پاس گل بسیار طلایی داد. آلابا در مقابل مقدونیه شمالی در پست لیبرو و بین دو مدافع میانی تیم یعنی دراگوویچ و هینترگر در سیستم ۲-۵-۳ بازی کرد که از همان جا هم در دفاع شرکت کرد و هم بازیسازی کرد.

آلابا در پایان بازی گفت :” با هم جلسه گذاشتیم تا به این نتیجه برسیم که چطور می توانیم سریع تر در بازی غالب شویم. به این نتیجه رسیدیم که باید هر چه زودتر توپربایی کنیم و بعد از آن حمله کیم. ” فودا سرمربی اتریش نیز گفت دو مهاجم در نیمه دوم موثر بودند و توپ را به جلو حرکت دادیم و تحرک بیشتری داشتیم. داوید نیز در نیمه دوم به جناحین رفت و به ما کمک کرد تا حمله کنیم.”

در حقیقت آلابا بازیکنی است که در جریان بازی هم می توان پستش را عوض کرد و حضورش به مربی این اجازه را می دهد که در جریان بازی تاکتیک و سیستم را عوض کند. آلابا در مقابل مقدونیه شمالی ۱۰۳ پاس داد که ۹۲ تایش یعنی ۸۹ درصد به مقصد رسید و از سویی ۸۷ پاس از هم تیمی هایش گرفت. در حقیقت او در ۱۹۰ تا از ۵۹۷ پاس اتریشی ها در کل بازی نقش داشت.

رئالی ها یادشان نرفته که کروس به عنوان ستاره جام جهانی ۲۰۱۴ به رئال پیوست و به بازکین مهمی در تیم تبدیل شد و حالا آلابا می تواند به عنوان ستاره یورو ۲۰۲۰ راهی رئال مادرید شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آلابا، یک آچارفرانسه بی نظیر؛ به دنبال تکرار خاطره خوش کروس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ