نگاهی کوتاه به دوران راموس در رئال مادرید: ۱۰۱ گل و ۲۲ جام

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس از رئال مادرید رفت اما همیشه شخصیت مهمی در تاریخ رئال مادرید بوده و خواهد بود. بازیکن سویایی در سال ۲۰۰۵ و در سن ۱۸ سالگی به عنوان جوانی اینده دار با ۲۷ میلیون یورو از سویا به رئال مادرید پیوست تا در کنار فیگو، رونالدو و زیدان  تجربه اندوزی کند. او خیلی زود در ابتدا خودش را جا انداخت. در ابتدا اغلب دفاع راست بود که البته در پست هافبک میانی هم بازی کرد و در نهایت در پست دفاع میانی قرار گرفت.

راموس در سال ۲۰۱۱ زوج په په در پست دفاع میانی شد که دوران درخشانش در رئال از همان زمان آغاز شد. اما لحظه ای که دوران فوتبال راموس را تغییر داد، فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۴ در لیسبون مقابل اتلتیکو بود که در آخرین لحظات بازی گلی را زد که مانع از شکست رئال شد و به کسب دسیما کمک کرد.راموس در سال ۲۰۱۵ و با رفتن کاسیاس کاپیتان تیم شد و به عنوان کاپیتان سه چمپیونزلیگ پیاپی رئال را بالای سر برد.

راموس چهار چمپیونزلیگ و پنج لالیگا در رئال مادرید برد. اولین لالیگایش در سال ۲۰۰۷ با کاپلو بود و دومی هم سال بعدش با هدایت شوستر. سومی در سال ۲۰۱۲ که لالیگای رکوردها بود،  چهارمی و پنجمی را هم به عنوان کاپیتان با زیدان برد.راموس با ۶۷۱ بازی و ۲۲ جام (دومین بازیکن پرافتخار تاریخ باشگاه) از رئال مادرید رفت. نتوانست به رکورد بازی در تاریخ باشگاه برسد چرا که سانچیس با ۷۱۰ ، کاسیاس با ۷۲۵ و رائول با ۷۴۱ بازی بالاتر از او هستند. سرجیو ۱۰۱ گل و ۴۰ پاس گل هم داشت و با ۲۶ کارت قرمز از این حیث هم رکورد تاریخ باشگاه را در اختیار دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نگاهی کوتاه به دوران راموس در رئال مادرید: ۱۰۱ گل و ۲۲ جام

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ