آس: رئال مادرید به دنبال معاوضه مایورال و اسپیناتزولا

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با مدیریت فلورنتینو پرز قریب  به دو سال است که خرید غیررایگان نشده است و حالا هواداران انتظار دارند که چهره های تازه را در تیمشان ببینند تا پس از اتفاقات ناخوشایند اخیر نظیر رفتن راموس حس و حالشان عوض شود.

حالا آس گزارش داده است که اخیرا جلسه ای در جنوب فرانسه گزارش شده است که داویده لیپی به نمایندگی از باشگاه رم رو در روی لوئیز کمپوس به نمایندگی از لیل قرار گرفته است. به گفته این منبع کمپوس که مدیر ورزشی سابق لیل است به همراه لودویک فاتیتزو مرد مورد اعتمادش در این جلسه حضور داشته است.

در این جلسه نام دو بازیکن مطرح شده است : لئوناردو اسپیناتزولا و بورخا مایورال. اولی دفاع چپ فیکس و ۲۸ ساله رم است که فصل درخشانی را داشته و در یورو عملکرد درخشانی داشته است. مایورال ۲۴ ساله نیز مهاجم رئال مادرید است که در این فصل دومین فصل حضور قرضی خود را در رم سپری می کند اما جالوروسی ها می توانند با پرداخت ۲۰ میلیون یورو قراردادش را به حالت قطعی در بیاورند.

به گفته آس در این جلسه در مورد معاوضه این دو مطرح شده است. رم می تواند قرارداد محصول آکادمی رئال را قطعی کند. مایورال با هفده گل و چهار پاس گل در رم درخشان بود. از سویی رئال مادرید می تواند دفاع چپی را بخرد که مورد حمایت آنچلوتی است و ۲۶ میلیون یورو قیمت دارد. البته رئال قبل از خرید اسپیناتزولا باید تکلیف مارسلو را مشخص کند که در مقابل جدایی مقاومت می کند. مارسلو سالی هشت میلیون یورو دریافت می کن و اگر از رئال برود شاید اسپیناتزولا به رقیب مندی در فصل بعد تبدیل شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: رئال مادرید به دنبال معاوضه مایورال و اسپیناتزولا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ