مربی پرسپولیس به فرهاد مجیدی کنایه زد؟/ جنگ دربی آغاز شد!

0

پرسپولیس نیوز– دستیار اول یحیی گل محمدی در بخشی از صحبت‌های خود در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور تبریز گفت: «ما به عنوان کادر فنی پرسپولیس همیشه سعی کرده‌ایم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم، علیرغم برخی از دوستان که همیشه درباره زمین، زمان، اسپانسر، مدیریت و چیزهای دیگر صحبت می‌کنند، سعی کردیم سرمان در کار خودمان باشد و بدون حاشیه کار خود را جلو ببریم. سعی کردیم با صحبت کمتر و کار بیشتر خود را جلو ببریم، به همین دلیل تلاش می‌کنیم در این ۲۶ روز هم بهترین عملکرد را داشته باشیم، زیرا دوره زمانی خیلی مهمی برای کسب جام حذفی و قهرمانی لیگ برتر است.»

پیش از این نیز یحیی گل محمدی درخصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه پرسپولیس از پرتغال و قطر بازیکن گرفته است اما استقلال از مشهد هم نمی‌تواند بازیکن بگیرد، گفته بود: «شهریار مغانلو را فکر می‌کنید با چه رقمی به پرسپولیس آورده‌ایم که بازی کند؟ من جوابش را می‌دهم، ۵۰ هزار دلار. او با مبلغ اندکی به پرسپولیس آمد تا نیم‌فصل برای ما بازی کند. فکر می‌کنم تاکنون هم تا حدود زیادی مثمر ثمر بوده است. مهدی ترابی هم به عنوان بازیکن آزاد و با مبلغی نسبتاً پایین در سطح یک بازیکن حرفه‌ای به پرسپولیس آمد. صحبت از کدام هزینه می‌شود وقتی با ارزان‌ترین شرایط، بازیکنان خود را جذب کردیم؟ ضمن اینکه فکر می‌کنم بهتر است هرکس درباره تیم خودش صحبت کند. این کار از لحاظ حرفه‌ای درست نیست که درباره سایر تیم‌ها صحبت کنیم. اگر بخواهم مقایسه کنم، بازیکنانی هستند که اندازه کل بودجه باشگاه ما قرارداد دارند، بنابراین بهتر است هرکس در حیطه کاری خودش صحبت کند.»

یحیی گل محمدی و حمید مطهری درحالی این طعنه‌ها را به فرهاد مجیدی زده‌اند که براساس قرعه کشی جام حذفی، دو تیم پرسپولیس و استقلال باید در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف هم بروند. یک دربی خاص که باید برنده داشته باشد و مساوی هم ندارد چون یک تیم باید به نیمه نهایی حذفی برسد.

این صحبت‌ها، مصاحبه‌ها، طعنه زدن و کُری خواندن‌ها می‌تواند بازی حذفی استقلال و پرسپولیس را حساس‌تر از همیشه کند. به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی این مرتبه با انگیزه‌های ویژه‌تری برابر هم صف آرایی کنند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

مربی پرسپولیس به فرهاد مجیدی کنایه زد؟/ جنگ دربی آغاز شد!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ