حمایت دو بازیکن اسبق منچستریونایتد از خرید واران یا راموس

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس پس از شانزده سال از رئال جدا شد. او در حال مذاکره با تیم های مختلف است که شایعات زیادی در موردش مطرح است، از پی اس جی گرفته تا منچستریونایتد و حتی لیگ های آمریکا و چین.

حالا لوئی ساها بازیکن اسبق منچستریونایتد در مورد وی می گوید که راموس می تواند خرید بی نظیری برای هر تیم باشد و می تواند تاثیری بزرگ تر از حضور تیاگو سیلوا در چلسی بگذارد. وی اظهار داشت :” اگر تاثیر تیاگو سیلوا را در چلسی ببینید، تاثیر راموس برای هر تیمی همان قدر است، چه بسا هم بیشتر. این بازیکن را به خاطر قدرت رهبری او و توانایی اش برای گام برداشتن به جلو می شناسند. یکی از بهترین مدافعان دنیا از نظر تعداد گل زده است. بازیکن بزرگی در سطح فوتبال دنیاست. کمتر بازیکنی نظیر راموس می تواند به تیمش روحیه و انگیزه بدهد.”

از طرفی نیکی بات بازیکن اسبق منچستریونایتد در مورد رافائل واران دیگر رئالی مورد نظر یونایتد صحبت کرد و گفت:” همه در مورد واران صحبت می کنند. درک می کنم که سنش کمی بیشتر از چیزی است که خیلی ها دوست داشتند اما کافی است که به دوران تدی شرینگام برگردیم. تدی در ۳۲ سالگی به یونایتد ملحق شد اما دوران بی نظیری داشت. اگر واران در دسترس باشد باید همه کار انجام داد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

حمایت دو بازیکن اسبق منچستریونایتد از خرید واران یا راموس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ