استقلال ۲ – شهرخودرو صفر/ فرهاد، فاتح دوئل همبازیان سابق در شب بی برقی آزادی

0

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم استقلال و شهرخودرو در لیگ بیستم با برتری ۲ گله استقلال به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار، شاگردان مجیدی موفق شدند با ۲ گل آرمان رمضانی و مهدی قایدی که در نیمه دوم بازی به ثمر رسیدند، شهرخودرو را شکست داده و ۳ امتیاز دیدار را کسب کنند.

در دقیقه ۸۴ این بازی، برق ورزشگاه آزادی با قطعی مواجه شد و جریان بازی چند دقیقه ای به تعویق افتاد. پس از اتصال مجدد برق، دوباره شاهد قطعی برق کوچکی بودیم که همین مسائل باعث شد داور بازی ۱۵ دقیقه را به عنوان وقت اضافه در نظر بگیرد. در وقت اضافه بازی، شهرخودرو دو موقعیت گل در اختیار داشت که هر دو توپ به تیر دروازه استقلال برخورد کردند.

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر

استقلال – شهرخودرو ساعت ۱۹.۴۵

تیم داوری: کمیل غلامی – ایوب غلامزاده – عسگر محمدی

ترکیب استقلال

حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد نادری، ارسلان مطهری، آرمان رمضانیاخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب شهرخودرو

میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان دوست، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان، امیر حسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی، عرفان معصومیاخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شرح گل

استقلال یک – شهرخودرو صفر (آرمان رمضانی دقیقه ۴۸): پس از دریافت پاس مهدی قایدی که به تازگی وارد زمین شده بود، آرمان رمضانی از فاصله ای دور در محوطه جریمه، با شوت پای چپ و دقیق خود، دروازه شهرخودرو را گشود.

استقلال ۲ – پدیده صفر (دقیقه ۱۵+۹۰: مهدی قایدی): ضد حمله سریع بازیکنان استقلال از جناح راست زمین را امیرارسلان مطهری با پاس در عرض به مهدی قایدی رساند و او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او با ضربه فنی بغل پا دروازه پدیده را باز کند.

کارت زرد

استقلال: مسعود ریگی (۷۱)/ محمد نادری (۷۲)

شهرخودرو: عرفان معصومی (۴۲)/ محمد محمدزاده (۱۰۳)

تعویض ها

استقلال: مهدی قایدی به جای مهدی مهدی پور (۴۶)/ محمد دانشگر به جای وریا غفوری (۴۶)/ سعید مهری به جای آرمان رمضانی (۷۵)/ آرش داجلیری به جای محمدحسین مرادمند (۹۰)/ متین کریم زاده به جای محمد نادری (۹۸)

شهرخودرو: صادق صادقی به جای محمدرضا فلاحیان (۵۹)/ حسام پورهاشم به جای رضا یزدان دوست (۵۹)/ حسین مهربان به جای حسین جعفری (۵۹)/ احمد الجبوری به جای مهرداد بایرامی (۶۹)/ محمد محمدزاده به جای امیرحسین کریمی (۸۳)

لحظات حساس

۲: شوت راه دور جعفری در اختیار حسین حسینی قرار گرفت.
۴: ارسلان مطهری با وجود عبور از میلاد فراهانی نتوانست از زاویه بسته کار خاصی انجام دهد تا توپ به بیرون برود. 

۲۳: شوت راه دور مرادمند دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پدیده راهی اوت شد.

۳۴: مهرداد بایرامی با فرار سریع از سد مدافعان استقلال عبور کرد و به خوبی از کنار مرادمند رد شد که شوت تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت.
۳۵: جعفری به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد که شوت او دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد. 

۴۵: ضد حمله سریع استقلال نزدیک بود این تیم را به گل اول برساند که سرتوپ و شوت محکم وریا غفوری را احسان حسینی با تکل عالی و به موقع دفع کرد تا در ادامه میلاد فراهانی توپ را در اختیار بگیرد.

۴۵+۲: پس از ارسال مهدی پور به روی دروازه شهرخودرو، ضربه سر ارسلان مطهری را علی نعمتی از روی خط دروازه به بیرون کشید و مانع از باز شدن دروازه تیمش در آخرین لحظات نیمه اول شد.

۴۵+۳: شوت راه دور یزدانی با پای چپ دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پدیده رد شد.

۵۱: شوت فنی مهدی قایدی از روی ضربه ایستگاهی نزدیک بود پس از برخورد به زمین وارد دروازه پدیده شود که فراهانی توپ را به کرنر دفع کرد.

۵۲: ضربه سر مرادمند روی توپ ارسالی از کرنر توسط قایدی تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت.

۵۵: شوت محکم فلاحیان از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال رد شد.

۶۱: ارسال دانشگر می‌توانست گل دوم استقلال را به همراه داشته باشد که سیاوش یزدانی از این موقعیت استفاده نکرد و ضربه سر او از مقابل دروازه پدیده بی‌دقت به بیرون رفت.
۶۲: شوت ارسلان مطهری را میلاد فراهانی به خوبی با پا دفع کرد.
۶۳: قاسمی‌نژاد اجازه نداد استقلال گل دوم را بزند و ضربه سر مهاجم آبی‌ها را به کرنر زد.
۶۴: ضربه راه دور صادق صادقی بی‌دقت بود و از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

۶۹: شوت امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه بی‌حاصل بود و از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

۷۵: پیشروی قاسمی‌نژاد تا پشت محوطه جریمه استقلال و شوت پای چپ او بی‌حاصل بود و به اوت رفت.

۹۰+۱۱: علی نعمتی نزدیک بود گل تساوی پدیده را بزند که شوت او در مقابل دروازه استقلال به تیرک عمودی اصابت کرد و با بدشانسی او تبدیل به گل نشد.

۹۰+۱۵: شوت روی پای تماشایی صادقی از پشت محوطه جریمه پس از واکنش حسین حسینی به تیرک افقی دروازه استقلال اصابت کرد و دفع شد.اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال ۲ – شهرخودرو صفر/ فرهاد، فاتح دوئل همبازیان سابق در شب بی برقی آزادی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ