غفوری: در حد تیمی معمولی، نه استقلال امکانات بدهند تا در شرایط برابر رقابت کنیم/ با هیچ اسمی مشکل نداریم

0

پایگاه خبری فوتبالی- وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که برای این تیم امکاناتی در حد یک تیم معمولی نه نام استقلال فراهم کنند تا در شرایط برابر با دیگر تیم‌ها رقابت داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۲ بر صفر این تیم مقابل پدیده گفت: خدا را شکر که ما بازی را بردیم. بازی حساسی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره حواشی پیش از بازی و مصاحبه مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم اظهار داشت: متأسفانه این اتفاقات که حول و حوش تیم ما رقم می‌خورد، اصلاً خوب نیست و واقعاً در تیم ما تأثیرگذار بوده است. این مسائل روی تمرکز بچه‌ها تأثیر گذاشته و امیدوارم آنهایی که مسئول هستند مشکلات تیم را حل کنند. ما با اسم کسی مشکلی نداریم، بلکه می‌گوییم مشکلات را حل کنید تا در شرایطی برابر با تیم‌های دیگر بجنگیم. ما سال‌هاست این مشکلات را داریم و با رفتن آدم‌ها هم مشکلات حل نشده است.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این مشکلات از جمله مسائل سخت‌افزاری و پرداخت مطالبات همیشه بوده است. مطالبات بالاخره دیر یا زود پرداخت خواهد شد، اما چه کسی ضرر می‌کند؟ مجموعه استقلال ضرر می‌کند که پنج شش ماه مطالبات را عقب و جلو می‌کنند و تمرکز بازیکنان به هم می‌ریزد.

غفوری در واکنش به این پرسش که مشکلات چیست، گفت: مشکلات سخت‌افزاری؛ شما یک تیم حرفه‌ای به من نشان بدهید که سالن بدنسازی نداشته باشد، استخر برای ریکاوری در اختیارشان نباشد و یک کلینیک اختصاصی برای فیزیوتراپی نباشد که بازیکنان مصدوم ریکاوری کنند تا به موقع به تمرین برگردند. دیگر بماند که بازیکنان جوان ما پول دستی می‌گیرند تا اجاره خانه بدهند. نمونه این مشکلات مسئله آقای مرادمند که چک داده بود و روی پرداختی باشگاه حساب کرد، اما متأسفانه در موقعی که قرار بود پرداختی صورت نگرفت و حالا پس از چهار پنج ماه حکم جلب او را گرفتند. ما مشکلی با اسمی نداریم و فقط می‌خواهیم در شرایط برابر فوتبال بازی کنیم.

وی درباره صحبت‌های احمد مددی مبنی بر پرداختی‌ها به بازیکنان استقلال اظهار داشت: چنین چیزی امکان ندارد. تیم ما پرداختی‌هایش به یک نسبت نیست. شاید منظور او افراد خاصی بوده که پرداختی داشته‌اند. ما دیوانه نیستیم که دنبال بهانه‌تراشی باشیم. ما فقط می‌خواهیم مثل یک تیم معمولی امکانات داشته باشیم، نه در حد تیمی چون استقلال. حتی به اندازه یک تیم معمولی برای ما امکانات فراهم کنند تا در شرایط برابری رقابت کنیم.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

غفوری: در حد تیمی معمولی، نه استقلال امکانات بدهند تا در شرایط برابر رقابت کنیم/ با هیچ اسمی مشکل نداریم

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ