صعود بلژیک با بازی معمولی هازارد؛ دانمارک حریف ولز شد

0

رئال مادرید نیوز : تیم ملی بلژیک در مقابل فنلاند با نتیجه دو بر صفر پیروز شد تا به یکی از سه تیم ۹ امتیازی تبدیل شود و مقتدرانه به یک هشتم نهایی برسد. بدین ترتیب کورتوا و هازارد نیز همچون آلابا و ولز به یک هشتم نهایی رسیدند. فعلا چهار رئالی حضورشان در یک هشتم نهایی را قطعی کرده اند و باید تکلیف مودریچ، کروس، واران و بنزما نیز در روزهای آینده روشن شود.

ادن هازارد که نمره هفت از ده را از هواسکورد گرفت بالاخره فیکس شد. بازیکن بلژیکی در این بازی در نیمه اول می توانست از حریف یک پنالتی بگیرد اما داور اعتقادی نداشت. او در هیچ کدام از دو گل تیمش نقشی نداشت و البته دو شوت به دروازه داشت که یکی از آنها روی پاس طلایی دی بروینه بود که می توانست گلزنی کند اما موفق نبود. هازارد امیدوار است که در ادامه یورو بدرخشد و بتواند به بلژیک به عنوان یکی از مدعیان کمک کند هر چند که فعلا لوکاکو و دی بروینه به مراتب از او پررنگ تر هستند.

از سویی دانمارک با پیروزی مقابل روسیه صعودش به یک هشتم نهایی را قطعی کرد. نتایج امروز را باید به سود تیم هایی نظیر اسپانیا و پرتغال دانست چرا که اسپانیا شاید حتی با یک تساوی هم بتواند به یک هشتم نهایی برسد (به شرطی که لهستان مقابل سوئد پیروز نشود) و از سویی پرتغال با شکست با اختلاف کمتر از دو گل می تواند به یک هشتم نهایی برسد (به شرطی که مجارستان مقابل آلمان پیروز نشود).

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

صعود بلژیک با بازی معمولی هازارد؛ دانمارک حریف ولز شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ