گزینه های جانشینی راموس به عنوان رهبر رختکن: کاسمیرو و کارواخال

0

رئال مادرید نیوز : رفتن راموس نه تنها یک مدافع عالی را از رئال مادرید گرفت بلکه باعث شد تا تیم عملا لیدر و رهبر خود را از دست بدهد که از نظر روحی می توانست خیلی مهم باشد. سرجیو راموس نه تنها کاپیتان تیم بود بلکه حضورش درون زمین و در رختکن روحیه تیم را دوچندان می کرد.

رئال مادرید حالا بدون راموس باید لیدر جدیدی را پیدا کند. کاسمیرو و کارواخال بیش از بقیه می توانند این نقش را بپذیرند. بازیکن برزیلی مورد اعتماد مدیران رئال است و می تواند یک رهبر بی نظیر درون زمین باشد و مورد احترام هم تیمی ها و رختکن است. کارواخال هم پس از هشت سال حضور در تیم یکی از بزرگان رختکن به شمار می رود.

البته بازیکنان باتجربه تری هم در تیم هستند اما نمی توان آنها را لیدر دانست. مارسلو که بازوبند کاپیتانی را از راموس به ارث برده، در لیست فروش قرار دارد و حتی اگر بماند هم یک  نیمکت نشین محض خواهد بود. او شاید بتواند به جوان ها توصیه بدهد اما نمی تواند رهبر رختکن باشد. مودریچ ۳۵ ساله نیز هر چند که کاپیتان تیم ملی کرواسی و بازیکنی محبوب در رختکن است اما شخصیتش طوری نیست که نقش رهبری تیم را بپذیرد. بنزما نیز می تواند رهبر خط حمله و یک بازیکن گلزن باشد اما او هم کاراکتری دارد که بعید است که بتواند رهبر کل تیم باشد و بقیه از او حساب نخواهند برد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

گزینه های جانشینی راموس به عنوان رهبر رختکن: کاسمیرو و کارواخال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ