آس: اختلاف شدید پزشکان رئال و تیم ملی بلژیک در مورد هازارد

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که یورو ۲۰۲۰ باعث شده تا اختلاف کادر پزشکی رئال مادرید و تیم ملی بلژیک در مورد هازارد بیشتر شود. هازارد در حالی ۹۰ دقیقه مقابل فنلاند بازی کرد که عملکرد جالبی نداشت و از سویی قبل از اتمام نیمه با تکل خشن بازیکن حریف سرنگون شد.

پزشکان تیم ملی بلژیک سعی می کنند که در مورد هازارد صحبت نکنند و وقتی با سوالات خبرنگاران در مورد شرایط بدنی هازارد مواجه شدند گفتند که باید از خود بازیکن بلژیکی فروخته شود. رابطه رئال مادرید و فدراسیون فوتبال بلژیک زیاد خوب نیست. اختلاف از ماه مارس آغاز شد، زمانی که فدراسیون بلژیک فشار آورد تا هازارد تحت عمل جراحی قرار بگیرد و پلاکی که در پایش کار گذاشته شده بود را خارج کند اما رئال مادرید ترجیح داد که به سراغ درمان سنتی برود. در حقیقت اگر هازارد جراحی می کرد دیگر تا پایا نفصل برای رئال بازی نمی کرد.

در حال حاضر پزشکان رئال مادرید و فدراسیون فوتبال بلژیک به هم اعتماد ندارند. لیون مائسچالک فیزیوتراپ تیم ملی بلژیک سالهاست که با هازارد کار می کند اما فعلا ترجیح می دهد که در مورد ادن صحبت نکند. در حقیقت پزشکان تیم ملی بلژیک به صورت غیررسمی از میهیچ رئیس کادر پزشکی رئال انتخاب کرده اند و او را غیرمتخصص دانسته اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: اختلاف شدید پزشکان رئال و تیم ملی بلژیک در مورد هازارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ