تمرینات شدید مارسلو؛ قرار است چیزی عوض شود؟

0

رئال مادرید نیوز : مارسلو ویدیویی از تمرین کردنش در دوران استراحت و تعطیلات منتشر کرده است تا تلاش کند که شرایط را تغییر بدهد.

در حقیقت مارسلو در مقابل جدایی از رئال مادرید مقاومت کرده و می خواهد تا سال ۲۰۲۲ یعنی تا پایان قراردادش در رئال بماند آن هم در حالی که سه سال است که از تاریخ انقضایش در رئال مادرید گذشته است و از زمان رفتن رونالدو هرگز به بازیکن سابق تبدیل نشد و در همین یکی دو سال اخیر هم قاچاقی در تیم مانده است چه برسد که بخواهد فصل بعد در تیم باشد!

در حقیقت ماندگار شدن مارسلو در سالهای اخیر جلوی حضور بازیکنانی نظیر رگیلون ، فران گارسیا و … را در تیم بزرگسالان گرفته است، بازیکنی که در آکادمی رئال در پست دفاع چپ خوب کار کرده بودند. حالا میگل گوتیرز هم به نظر می رسد که باید به این لیست اضافه شود. میگل امید زیادی داشت که امسال به لیست تیم بزرگسالان اضافه شود چرا که در بازیهای پایانی فصل فیکس شد و عملکرد بسیار بهتری نسبت به مارسلو داشت.

مارسلو از نظر بدنی به شدت افت کرده و با روزهای آمادگی خود فاصله دارد. او در زمستان گذشت هم طوری رفتار  می کرد که انگار خیلی تمرین می کند و انگار قرار است که چیزی را عوض کند اما زمان نشان داد که چیز خاصی تغییر نکرده است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تمرینات شدید مارسلو؛ قرار است چیزی عوض شود؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ