روز جهانی خواهر و برادر چه روزی و کی هست؟

روز جهانی خواهر و برادر سال ۱۴۰۰ کی و چه تاریخی است؟

0

تاریخ ۱۰ آوریل به عنوان روز جهانی خواهر و برادر نامگذاری شده است. هدف این روز دانستن اهمیت و ارزش روابط خواهر و برادری می باشد.

چه کسی روز خواهر و برادر را نامگذاری کرده؟

در سال ۱۹۹۵ فردی به نام “کلادیا اوارت” که یک شهروند آمریکایی بود، بعد از اینکه برادرش ” آلن ” و خواهرش “لیزت” را از دست داد  به فکر نامگذاری روز خواهر و برادر افتاد. تاریخ تولد خواهر این فرد روز ۱۰ آوریل بود و همین باعث شد که او به فکر جشن گرفتن روز خواهر و برادر و پیوند عاشقانه بین این دو نفر بیفتد.

او کل زندگی اش را وقف این کرد که به انسان های دیگر ثابت کند خواهر و برادر هدایای با ارزشی هستند که زندگی به بعضی از ما اهدا می کند. او به شدت تحت تاثیر فوت خواهر و برادرش قرار گرفته بود و در سال ۱۹۹۷ با تلاش های زیادی که انجام داد، توانست روز جهانی خواهر و برادر را نام گذاری کند.

روزهای جهانی عجیب روز خواهر روز جهانی روز برادر تاریخ روز خواهر تاریخ روز برادر

تاریخ دقیق روز جهانی خواهر در تقویم سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی خواهر در تقویم شمسی بابر است با :

روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی خواهر در تقویم قمری بابر است با :

روز ۲۱ ماه ذی الحجه سال ۱۴۴۲

تاریخ روز جهانی خواهر در تقویم میلادی بابر است با :

روز ۱ ماه آگوست (اوت ) سال ۲۰۲۱

در طول سال روزهایی زیادی است که می توانید به مناسبت هایی از اطرافیانتان قدردانی کنید مانند روز پدر ، مادر ، معلم و … اما روز خواهر بحثش با بقیه فرق می کند ، خواهر همان کسی است که دلسوز و مهربان است اگر شما حتی یکی از این جواهرها در منزلتان دارید قدرشان را بدانید ، برایش پیام محبت آمیز بفرستید ، کارت پستال های متحرک و یا موزیک های خاطره انگیز دوران کودکی بهترین گزینه خوشحال کردن آنها می باشد ، فقط این را بدانید خواهرها کم توقع ترین موجودات روی زمین هستند پس هوایشان را داشته باشید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ