مارکا: امیدواری رئال به تماس الخلیفی برای فروش امباپه؛ هیچ خریدی جز کیلیان یا هالند در کار نیست

0

رئال مادرید نیوز : شایعات در مورد آینده امباپه و هالند هر روز مطرح می شوند و رئال مادرید نیز محور اصلی همه این شایعات است. رئال مادرید به عنوان یک ستاره می گردد و هر دو بازیکن ستاره های اصلی هستند.

رئال مادرید ماه هاست که روی تقویت یکی از این دو تلاش می کند که به گفته مارکا، اولویت رئال مادرید با بنزما است. در حقیقت رئال نمی خواهد در مورد کیلیان گام اشتباهی بردارد و به همین خاطر با دقت همه چیز را دنبال می کند. مدیران رئال مادرید دلیلی برای شایعه پردازی یا بازی با واسطه ها نمی بیند و نمی خواهد که واسطه ها شایعات را پخش کنند، درست مثل اتفاقی که اخیرا در مورد ایساک رخ داد. در حقیقت به گفته خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار نزدیک به پرز، در این تابستان رئال مادرید یا امباپه را می خرد، یا خرید و هیچ گزینه ای جز این دو مطرح نیست. برای رئال مادرید هیچ آلترناتیوی مطرح نیست و برنامه رئال این است که هیچ خریدی به جز این دو ستاره نداشته باشد. هر چند که هرگز نمی توان گفت که هیچ اتفاق غیرمنتظره ای رخ نمی دهد اما فعلا رئال هیچ برنامه ای جز هالند و امباپه ندارد.

اخیرا یک خبرنگار فارنسوی مدعی شد که امباپه از مدیران پی اس جی خواسته تا اجازه جدایی او را بدهند اما به نظر می رسد که این خبر صحت ندارد. در حقیقت امباپه تا پایان یورو هیچ برنامه ای ندارد تا به صورت علنی یا خصوصی چیزی را در مورد آینده اش امباپه کند. رئال مادرید فعلا با ارامش حرکت می کند و عجله ای ندارد.

رئال مادرید هراسی از صحبت های اخیر الخلیفی ندارد که گفته بود امباپه را نه به صورت رایگان و نه به صورت قطعی نمی فروشد. در حقیقت رئال از ابتدا می دانست که پی اس جی در ظاهر نمی خواهد عقب بکشد اما با این وجود الخلیفی در حال بررسی گزینه هایی نظیر رونالدو یا مسی است تا جای رونالدو را پر کنند. در حقیقت مدیران رئال امیدوارند که خود الخلیفی به آنها زنگ بزند و بگوید که آماده مذاکره برای فروش امباپه است. رابطه امیر قطر و فلورنتینو پرز خوب است و برنامه رئال می خواهد که ماجرای امباپه بدون دعوا و با آرامش حل شود اما فعلا همه چیز به بعد از یورو موکول شده است.

رئال مادرید فعلا مبلغی برای این انتقال تعیین نکرده است اما می داند که باید بشی از ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کند. البته رئال روی درآمد فروش بازیکنانی نظیر یوویچ، سبایوس ، براهیم یا چند نفر دیگر استفاده کند. به گفته دیاز، رئال چهار سال پیش هم برای خرید امباپه تلاش کرد اما در آن زمان حضور مثلث بی بی سی و پیشنهاد مالی بهتر پی اس جی باعث شد تا کیلیان راهی پاریس شود. اما حالا شرایط فرق دارد. امباپه این بار به عنوان یک ستاره به رئال می آید و البته رابطه خوبش با بنزما در تیم ملی فرانسه هم می تواند در انتقالش به رئال کلیدی باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارکا: امیدواری رئال به تماس الخلیفی برای فروش امباپه؛ هیچ خریدی جز کیلیان یا هالند در کار نیست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ