حاشیه بازی استقلال و گل‌گهر/ مجیدی درخواست خبرنگار صدا و سیما را رد کرد/ استقالی‌های گل‌گهر با هم‌تیمی‌های سابق روبه‌رو نشدند

0

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال به محض ورود با تیمش به ورزشگاه درخواست خبرنگار صدا و سیما را برای مصاحبه رد کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر از ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

* مسؤولان برگزاری مسابقه دو پرچم بزرگ با شعار همه با هم نه به اعتیاد را روی سکوهای ورزشگاه آزادی پهن کردند.

* در فاصله یک ساعت به شروع بازی محمدحسین زاهدی‌فر و تیم داوری‌اش از وضعیت زمین چمن و تورهای دروازه بازدید کردند.

* فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به هنگام ورود اتوبوس آبی‌پوشان به ورزشگاه درخواست خبرنگار شبکه سه سیما را برای مصاحبه رد کرد و به همراه برادرش وارد رختکن شد.او از نصرالله عبدالهی  خواست پاسخگوی نمایندگان رسانه‌ها باشد.

* میلاد زکی‌پور، گادوین منشا، بهنام برزای، فرشید باقری، علی دشتی و مرتضی تبریزی استقلالی‌های حال حاضر گل‌گهر هستند که از این نفرات سه بازیکن در ترکیب اصلی گل‌گهر قرار گرفتند. منشا به هنگام ورود به زمین تنها با اعضای تدارکات تیم استقلال خوش و بش کرد  و با بازیکنان سابق این تیم روبه‌رو نشد.

* فرشید  اسماعیلی و سیداحمد موسوی با پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی در فهرست استقلال قرار گرفته و از روی نیمکت منتظر دستور فرهاد مجیدی برای حضور در زمین هستند.

* نام رشید مظاهری و ووریا غفوری در فهرست آبی‌پوشان دیده نمی‌شود و هر دو بازیکن در این مسابقه حضور نخواهند داشت.

حاشیه های فوتبال امروز بازی گل گهر سیرجان امروز بازی استقلال امروز اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حاشیه بازی استقلال و گل‌گهر/ مجیدی درخواست خبرنگار صدا و سیما را رد کرد/ استقالی‌های گل‌گهر با هم‌تیمی‌های سابق روبه‌رو نشدند

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ