حاشیه بازی گل‌گهر و استقلال/ خنده قلعه‌نویی به شرایط آبی‌پوشان/ عکس یادگاری مجیدی و سرمربی گل‌گهر

0

پایگاه خبری فوتبالی- به هنگام مصاحبه سرپرست تیم استقلال قلعه‌نویی واکنش جالبی نشان داد و به شرایط این روزهای آبی‌پوشان خندید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۲۱:۵۰در ورزشگاه آزادی آغاز شده است. پیش از شروع این مسابقه امیر قلعه‌نویی و نصرالله عبداللهی برای دقایقی با خبرنگار صدا و سیما گفت‌وگو کردند و در همان ابتدای مصاحبه نصرالله عبداللهی از شرایط استقلال سخن گفت که با خنده قلعه‌نویی مواجه شد.

عبداللهی وقتی واکنش قلعه‌نویی را دید خطاب به گزارشگر صدا و سیما گفت: آقای قلعه‌نویی می‌خندد چون با شرایط و وضعیت این روزهای استقلال آشنا است.

*پیش از آغاز مصاف دو تیم بازیکنان استقلال به صورت دسته‌جمعی به سمت قلعه‌نویی رفته و از سرمربی گل‌گهر رخصت گرفتند.

* فرهاد مجیدی بعد از شرکت در مراسم هفته نه به اعتیاد به همراه کادر فنی‌اش نزد قلعه‌نویی رفت و با سرمربی سابق خود عکس یادگاری گرفت.

* آرمین سهرابیان و میلاد زکی‌پور پیش از آغاز دیدار دو تیم به سمت نیمکت استقلال و فرهاد مجیدی رفته و از سرمربی استقلال رخصت گرفتند.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل‌گهر با بهزاد غلامپور برخورد گرمی داشت و برای دقایقی با مربی گلرهای استقلال خوش و بش کرد.

*در دقیقه ۶ مسابقه خطای آرمان رمضانی مدافع گل‌گهر با اعتراض شدید علیرضا علیزاده مواجه شد اما داور به این غائله خاتمه داد.

دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

 

حاشیه های فوتبال امروز بیوگرافی امیر قلعه نویی بازی گل گهر سیرجان امروز بازی استقلال امروز امیر قلعه نویی مربی کجاست اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حاشیه بازی گل‌گهر و استقلال/ خنده قلعه‌نویی به شرایط آبی‌پوشان/ عکس یادگاری مجیدی و سرمربی گل‌گهر

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ