پرسپولیس تا صبح هم به ما گل نمی‌زد/ عبدی هند کرد و تک به تک شد

0

پرسپولیس نیوز

داوود نوشی‌صوفیانی با اشاره به شکست مس رفسنجان مقابل پرسپولیس گفت: با آنالیز خیلی خوبی وارد این مسابقه شده بودیم و می‌خواستیم پس از سه هفته دوباره امتیاز بگیریم و به برتری برسیم که متاسفانه یک اشتباه داوری مانع از نتیجه‌گیری ما شد. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی، اما تنها هدف ما شکست دادن این تیم بود که برای لحظه به لحظه این دیدار برنامه داشتیم و به نظرم از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از آنها بودیم.

او ادامه داد: در نیمه اول پرسپولیس هیچ موقعیت جدی نداشت و من به‌عنوان دروازه‌بان تیم می‌گویم فقط دو بار روی ارسال‌ها دروازه ما تهدید شد، اما قبول دارم که در نیمه دوم کار سختی داشتیم و پرسپولیس به‌خاطر این که یک مدعی جدی قهرمانی است، بی‌محابا حمله می‌کرد تا به گل برسد و به همین خاطر ما مجبور شدیم کمی عقب بنشینیم که متاسفانه روی یک اشتباه داوری هم گل خوردیم.

دروازه‌بان مس رفسنجان که واکنش‌های خوبی مقابل پرسپولیس داشت و روی یک صحنه بحث برانگیز داوری دروازه‌اش باز شد، در خصوص لحظه به ثمر رسیدن گل مهدی عبدی عنوان کرد: آن صحنه مشکوک در صَدُم ثانیه اتفاق افتاد و قاعدتاً من به‌عنوان یک دروازه‌بان فقط به فکر خروج خوب و گرفتن تو بودم، اما کاملا مشخص بود که توپ به دست مهاجم پرسپولیس برخورد کرد و او به کمک دست، توپ را جلوی پای خود انداخت و با من تک به تک شد، وگرنه تو مدافع ما این موقعیت را دفع می‌کردند.

نوشی‌صوفیانی یادآور شد: تصاویر تلویزیونی کاملاً نشان می دهد که مهدی عبدی با دست توپ را کنترل کرد. این صحنه دقیقا روبروی کمک داور دوم بود و به راحتی می توانست هند را بگیرد، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پرچم نزد؛ به نظرم او در این صحنه تمرکز نداشت و شاید صحنه را ندید ولی همه کارشناسان داوری عنوان کردند که قبل از گل پرسپولیس خطای هند اتفاق افتاده است.

او تاکید کرد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است، اما به‌نظرم اگر آن هند اتفاق نمی‌افتاد، آنها تا صبح هم نمی‌توانستند گل بزنند و این نکته را هم بگویم اگر ‌خوش‌شانس بودیم و کمی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم روی سه موقعیت عالی که داشتیم، به گل برسیم.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس تا صبح هم به ما گل نمی‌زد/ عبدی هند کرد و تک به تک شد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ